Gå til innhold

Lcd til rundt 10 lapper


Anbefalte innlegg

Hallo.

 

Rommet det skal stå i er vel rundt 10-15 kvadrat elns. Tenker dermed på 37'' eller noe rundt der. Vil ha lcd siden det ikke kan brenne seg fast og non andre småting.

 

Skal kjøpe hos expert (får litt % der og grenser hva jeg legger i en tv), og gidder nok ikke bruke noe mer enn 10 lapper.

 

Er kabeltv, har ps3, en dvdopptaker og vil koble til laptopen så jeg kan se div filmer jeg har inne på den. Ikke sikker på åssen kontakt det er, men er sånn som er rund, men flat på toppen om dere skjønner..

 

Tenker på å kjøpe et anlegg som jeg kan koble til, så må ikke være med de værstinghøytalerne på den. Men det er jo self en fordel.

 

Tror jeg skal ha fått med det meste, men bare å rope ut med ting jeg bør ta med. Takk til de som kommer med forslag (og gjerne grunner for å kjøpe akkurat det tv'n)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En tatung-tv kan være et godt alternativ. De koster ikke allverdens og har bra kvalitet. Tatung ble også best i test for ikke så lenge siden. Nå er det jo dårlig med Tatung hos Expert, men Samsung har bra LCD-TVer.

 

Har jo vært litt hos deg, så jeg ville valgt maks 37", fordi noe særlig større blir litt for stort tror jeg. Er jo begrenset hvor langt det er fra sofaene og frem til TVen.

 

Samsung har en grei TV hos Expert som ikke koster allverdens og som i tillegg har gode specs. Den har to hdmi; en til ps3en og en til opptakeren. I tillegg har den pc-inngang, slik at å koble til ferrarien ikke blir noe stress. Pris er 8.999,-. Tilsvarende 32" hos Expert kommer på 5999,-

 

Har btw anlegg til salgs om ikke så lenge hvis du er int. Du vet hvilket.

 

Sees på onsdag!

Lenke til kommentar

Båndene er fete.. :!:

 

Har sett litt på anlegg ja, så du skal ikke se bort i fra at det kommer til å bli muligheter for anlegg i Drammen.. Trenger ny forsterker og en sub bare. Så kan vi fikse forsterker og de store høytalerne til deg. Du trenger mer lyd jah.. :D

 

Sees i morgen. Regner med du henter meg på jobb som vanlig..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...