Gå til innhold

Trenger hjelp med connection


Anbefalte innlegg

Hei

Jeg skulle logge inn på wow accounten min da jeg oppdaget at the sto at ''the account name or password is not valid''. Dette syns jeg var rart fordi jeg var 110% sikker på at jeg hadde skrevet riktig passord, så jeg logget inn på account management sidene til wow-europe.com og der fikk jeg logget inn med den samme infoen.

Jeg la også merke til at det sto at folk med cogent eller telia ISP hadde problemer med å logge inn, men jeg vet ikke om jeg har noe fra telia eller cogent. Jeg har bredbånd fra CanalDigital btw.

 

Er det noen som har samme problem og/eller har en løsning på det?

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Jeg vet jeg ikke har skrevet inn feil (prøvd haugevis med ganger)

2. Det kan godt være at serveren har problemer med dette har var nå i 4-5 dager.

3. Kun jeg som har adgang til accounten og det funker helt fint å logge inn på wow-europe.com, men ikke i ''WoW-spillet''

Lenke til kommentar

:O 4-5 dager? og så har du ikke ringt service enda?!

 

Styrke, jeg får rykninger i øyelokkene etter bare noen timer uten WoW.

 

Det er ganske umulig at loginservere har problemer i 4-5 dager uten at hele communitien går i opprør.

 

 

Mens du venter på å rykke frem i telefonkøen (:p) kan du jo prøve WoWRepair eller hva det heter, let i WorldofWarcraft-filmappa. Er et verktøy som scanner gjennom hele greia og erstatter manglende eller ødelagte filer.

Endret av Nefeethi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...