Gå til innhold

Leter etter et fp action/adventure spill


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg leter etter et førstepersons spill, med action og adventure.

Dette spillet skal jeg spille med en kamerat, og det burde helst ha online-modus.

Det skal ikke ha endeløs grinding, ikke MMORPG og det skal ikke koste for hver måned.

Spillet burde også være utgitt.

 

Takker for alle forslag!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oblivion! Kjempespel. Krever ganske god PC, og er et fp-basert (kan velge mellom det og tp) spel. Ingen moglegheitar for multi/online-spel.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Elder_Scrolls_IV:_Oblivion

 

Temmeleg langt, og kan være komplisert til tidar. Vet ikkje om dette er akkurat spelet for deg, men eg vil anbefale det til alle andre. Tror det ligger på top 50 lista over best-rated spel nokon sinne. (Alle konsolar)

Lenke til kommentar

Adventure spill burde ikke ha en online del som skal være som counter strike, call of duty 4 og lignene.

 

Tror Oblivion er veldig bra! :)

Men kravene dine virker nesten ikke som om det er et Adventure spill. Heller et online action spill!

 

Kan anbefale Call of Duty 4! Har ikke spilt det online enda, skal fikse det i morgen. Har hørt at det er god online, og jeg synes single player-delen er utrolig morsom! (hvis du ikke har CoD4 allerede da :p )

Lenke til kommentar

Blir kanskje litt vanskelig å forklare.

Men et slags Oblivion spill i flerspillermodus.

Ikke som CS og COD4.

Skal skaffe meg Oblivion å se om det er nå bra, men om noen vet om spill i den duren med en slags flerspillerfunksjon, er det veldig flott.

2 player adventure kan og fungere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...