Gå til innhold

Spiller fs 2002!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! jeg spiller flight simulator 2002 og har problemer med å lande og derfor trenger jeg litt hjelp her! Er veldig interissert i fly og grunnen til at jeg spiller 2002 er at flight X kommer til å lagge på min PC, men etter konfen skal jeg kjøpe meg ny pc, FSX og ratt til flygingen!

Er det kun jeg som ikke bruker ratt når jeg spiller? Har prøvd med joy-stick og det ble mye lettere, men er det noen som får det til uten ratt og joy-stick?

Et annet spørsmål:

I de nyeste fly, bruker de joy-stick eller ratt der? Jeg tenker på passasjerfly!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm,... Tøft , da får jeg vel kjøpe begge deler :D!

Nei jeg giddder ikke å kjøpe FS2004 da det er under en måned til jeg skal kjøpe ny data + fsx så det er vel ikke så smart.

Er det noe som anbefales å kjøpe annet enn joke og joystick?

Skrevet

Nei jeg giddder ikke å kjøpe FS2004 da det er under en måned til jeg skal kjøpe ny data + fsx så det er vel ikke så smart.

pedaler og trackIR.

Skrevet

pedaler og trackIR.

Hmm. er trackIR sånn man gir gass med ? Hvis det er det, hva bruker man pedaler til da? Brems?

Gjest member-97590
Skrevet

pedaler og trackIR.

Hmm. er trackIR sånn man gir gass med ? Hvis det er det, hva bruker man pedaler til da? Brems?

TrackIR finner du informasjon om her, og det er ikkje noke en gir gass med: http://www.flightsim.no/shop/product_info....products_id=220

Pedalene bruker du heller ikkje til å gi gass med, pedaler brukes til å vri på haleroret, og det brukes til bremsing.

Skrevet

pedaler og trackIR.

TrackIR finner du informasjon om her, og det er ikkje noke en gir gass med: http://www.flightsim.no/shop/product_info....products_id=220

Pedalene bruker du heller ikkje til å gi gass med, pedaler brukes til å vri på haleroret, og det brukes til bremsing.

Hmm. Ok, men er det noen her som kan svare på noen av de andre spørsmålene?

Skrevet

Hvilke andre spørsmål har du? Syns det ser ut til at du har fått svar på det du spurte om...

Uansett, registrer deg på forumet på flightsim.no, enklere å få hjelp der.

Skrevet

FS 2002 kan ikke spilles uten yoke/joystick.. keyboard er alt for tregt for å kunne brukes.

FSX derimot kan man bruke musen som kontroll, og det er smooth.

Skrevet

Nei, merker at det er jævlig vanskelig. Spessielt med 747, 737, 767 og 777 ; ]

Hmm. Har registrert meg på flightsim.no men må bli godtatt av en leder eller noe sånt, er det noen som vet hvor lang tid det tar?? Er det noe jeg må gjøre for at det skal gå fortere?

Skrevet
FS 2002 kan ikke spilles uten yoke/joystick.. keyboard er alt for tregt for å kunne brukes.

FSX derimot kan man bruke musen som kontroll, og det er smooth.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...