Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Klump bak øret + samhørende hodepine = ?


Corn Flakes

Anbefalte innlegg

Så, hva kaller man det når man har en klump bak venstre øre og en slags hodepine som er konsentrert til akkurat det området? Klumpen har jeg hatt veldig, veldig lenge, men hodepinen har kommet nå i det siste. Først var det bare sånn av og på med store mellomrom, så jeg tenkte ikke mer over det, men akkurat nå har den vært konstant i tre dager i strekk.

Såvidt jeg husker så oppstod klumpen etter at jeg ble truffet av en fotball bak øret, og jeg har vel egentlig alltid tenkt at det har vært en vedvarende kul, men nå som det begynner å merkes at den er der, så burde jeg vel få den undersøkt? Klumpen føles ikke større enn en flattrykt ert, og selve hodepinen er i og for seg på ingen måte uutholdelig. Den er aller værst når jeg reiser meg fort og får sånn rush med blod til hodet.

 

Nå vet jeg ikke hvor mange utdannede leger som pleier å henge på forumet, men hvis noen har en formening om hva dette kan være/ hvor alvorlig det kan være så er jeg lutter øre (no pun intended). Har tenkt å få den undersøkt så snart fastlegen kommer hjem fra påskeferie.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Det leses som du har fått en liten blodpupp som irritere området. Hvis kroppen ikke klarer å absorbere blodet, "så tror jeg", at lege kommer til å stikke en hull i den/ drenere.

 

Går sikkert over..

 

vaio ;)

 

Gidder du å poste diagonosen? (fra fastlegen)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...