Gå til innhold

N82, sliter med inst. av programmer.


Anbefalte innlegg

Hei folkens! Jeg har en Nokia N82 som jeg sliter litt med å få installert programmer på. Det eneste jeg får installert er java-filer. Når det kommer til sis og sisx-filer stopper det. Jeg har prøvd det meste, som å oppgradere firmware, skifte minnekort, og gjennoppretta fabrikkinnstillingene. Når jeg prøver å innstallere sis og sisx-filene får jeg opp: "Fil ødelagt", også skjer det ikke mer.

 

Noen som har vært borti det og kanskje har noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilke programmer forsøker du å installere?

 

Hvordan starter du installasjonen? Fra Nokia PC Suite eller fra filbehandlig på telefonen?

 

Jeg har prøvd fra Nokia PC Suite og fra filbehandlingen på telefonen. Det er som sagt snakk om sis og sisx-filer. Og ja, jeg har passet på at de passer til N82. F.eks Windows Live Messenger for N82,

 

http://symbian.no/forum/nyheter-artikler/1...er-til-s60.html

Lenke til kommentar

Har satt instillingene under "Programbehandling" til:

"Prog.vareinstalllering"= Alle

"Tilkoblet sertif.sjekk"=Av

 

Dette er de eneste instillingene jeg er kjent med som muligens kan påvirke dette.

 

Har forøvrig ikke opplevd ditt problem.

 

Om du aldri har fått installert noen symbianprogrammer eller temaer på telefonen skulle man tro det er på tide med service hos butikk.

Lenke til kommentar

Hei,

Jeg hopper på i denne tråden - da jeg sliter litt med innstalleringen av programmer på min Nokia N82 også..

 

Problemet mitt er at i det jeg forsøker å innstallere programmer får jeg kun opp "Forbereder innstallering"... Og slikt står det hele tiden. Jeg kommer ikke videre, og telefonen må restartes. Noen som har erfaringer med dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...