Gå til innhold

En battlegroup hvor alliance ikke taper?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mange skandinaviere, spesielt da dansker ----> Aszune.

Sted der Alliance visstnok skal vinne mye ---> Blackout.

 

Aldri finn på å spille på Blackout hvis du vil vinne noe annet enn AV som Alliance. Jeg har aldri, og da mener jeg aldri, tapt en eye/AB/wsg som horde på Blackout. Men så har jeg heller aldri vunnet en AV der ;)

 

Misery er plassen hvis du vil vinne mest. 60-70% av eye/ab/wsg, og opp mot 80-90% av alle AV kampene vinnes av Alliance der.

Lenke til kommentar
Battlegroupen som Silvermoon er med i, vinner omtrent alltid AV vil jeg mene. :yes: Husker ikke riktig hva battlegroupen heter. :blush:

Cyclone. AV har snudd der nå, det er for mange horde fixed. Horde vinner også en del om det ikke er fixed nå. Hvis du spiller om natten så møter du bare 20 bots og 20 dårlige spillere der. Men da har du rundt 40-50 minutt queue.

WSG og AB varierer veldig men horde vinner mest.

EotS er det nesten bare å legge seg ned å dø i. Alliance greier ikke å gjøre den minste ting der.

Endret av Snipershot
Lenke til kommentar

Spiller selv på Blackout, aszune. Er ca 80-90% i AV 50/50 i WSG, 40% i AB og 20-30% i EOTS i wins til alliance. Varierer veldig når du spiller på døgnet. Etter 23.00 synes jeg alliance vinner generellt mer enn på dagtid fra 13.00-17.00. Dessuten helt sykt med bots hos horde i AV på nattestid, gjerne 30-35 stk på det verste. Da blir det enkle 650 honor for alliance.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...