Gå til innhold

Forslag til nye Battlegrounds

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en prest som har vært igjennom det meste og etter AV nr 52331996483 så synes man at det blir litt monotont og skaffe honor, og AV weekend blir liksom ikke det samme lenger.

Jeg har tenkt litt på det folk liker i battlegrounds og kommet på en ide til ny battleground som Blizzard burde sette tilverks, som jeg personlig tror folk kommer til og elske.

første: Small cauldron 5-10min 10vs10 spillere første team eller førstemann til 50 kills. lite map.

andre: Medium cauldron 10-15min 20vs20 spillere første team til 100-200kills middels map kanskje 3 opposing team med alliance og horde blandet.

tredje: Big bad voodoo cauldron: 15-25min 40vs40 spillere første team til 400-500 kills og middels til stor map med 1-3 opposing teams.

Resultatet blir en intens kamp uten like og andre typer taktikker og rask action, ikke mulig og lage premades og forskjellige marks eller tokens for størrelsen på cauldron som betyr gryte.

Troll battlemasters! (de du spør om queue for og joine til)

Noen som har noen kommentarer til dette? Dette er bare et hodeutkast som jeg kom på for noen minutter siden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vet ikke om jeg skal le eller grine.

Dette er bare et hodeutkast som jeg kom på for noen minutter siden.

NO SHIT?!

Hva var så hårreisende med dette forslaget?

man får intrykk av at det handler om og få mest kills og mest dps for de fleste i battlegrounds så derav forslaget.....

Skrevet

Høres egentlig greit nok ut, men du kan se langt etter å få noe tilbakemelding eller håpe på å være med i utviklinga av BG's. Du kan poste på suggestions-forumet men det kommer hundrevis av slike hver måned.

Skrevet
Da har du værtfall tatt knekken på premades! (nesten)

Synes det virket interresant jeg. Post link om du poster det på wow-europe :)

takk, will do

Skrevet
Jeg har en prest som har vært igjennom det meste og etter AV nr 52331996483 så synes man at det blir litt monotont og skaffe honor, og AV weekend blir liksom ikke det samme lenger.

Jeg har tenkt litt på det folk liker i battlegrounds og kommet på en ide til ny battleground som Blizzard burde sette tilverks, som jeg personlig tror folk kommer til og elske.

første: Small cauldron 5-10min 10vs10 spillere første team eller førstemann til 50 kills. lite map.

andre: Medium cauldron 10-15min 20vs20 spillere første team til 100-200kills middels map kanskje 3 opposing team med alliance og horde blandet.

tredje: Big bad voodoo cauldron: 15-25min 40vs40 spillere første team til 400-500 kills og middels til stor map med 1-3 opposing teams.

Resultatet blir en intens kamp uten like og andre typer taktikker og rask action, ikke mulig og lage premades og forskjellige marks eller tokens for størrelsen på cauldron som betyr gryte.

Noen som har noen kommentarer til dette? Dette er bare et hodeutkast som jeg kom på for noen minutter siden.

Jeg synes de høres veldig kule ut!!! Og i tillegg til det, så kanskje alle de folka i de andre BGene, som bare går å farmer HKs, kanskje får nok av det i cauldrons, og tenker litt mer taktikk i de andre^^ Utrolig at det bare er 4 BGs egentlig...

Skrevet

Jeg synes de høres veldig kule ut!!! Og i tillegg til det, så kanskje alle de folka i de andre BGene, som bare går å farmer HKs, kanskje får nok av det i cauldrons, og tenker litt mer taktikk i de andre^^ Utrolig at det bare er 4 BGs egentlig...

om ikke annet så vil de som er ute etter og være høyest på kills lista stikke dit så kan tacticians som meg og deg spille WSG med større spilleglede :)

Tror jeg skulle ha prøvd det selv også men liker taktikk og "brains > brawns" best jeg da

Skrevet

Tvilsomt, siden de mest sannsynlig hadde hatt noen andre merker der, som kunne bli brukt for å kjøpe honor stuff etc.

så alle som trengte merker måtte gå i de "kjedelige" battlegrounds

Skrevet

blir jo nesten som en hvilken som helst bg, bortsett fra at du slipper aa ha leder som griner om maalene. blir jo world-pvp bare skviset sammen til noe mye mer intenst. synes dette hoertes ganske kult ut, og om det hadde eksistert en slik bg, tror jeg nok de fleste hadde vaert i den.

dermed hadde jo de andre bg'ene blitt avlegs og kun faatt deltagelse for farmin av marks. ideen er vel god, men tror det blir et lite balanse problem.

men for all del, post paa wow-europe. kanskje vi faar see en slaughter-bg en gang i fremtiden:D

Skrevet

Forslagene er greie de, men 3 med samme konseptet skjer nok ikke. Kunne tenkt meg 20 vs 20, passe mengde og tar sånn passe lang tid.

Syns no Blizzard kunne "stjelt" litt fra andre online "pvp" spill. Capture/defend the flag osv.

Skrevet (endret)

Alle battlegrounds i dag er igrunn på ett plan, altså det er ikke noen dybde i dem. Jeg synes det hadde vært artig med en battleground der det var ganske store høydeforskjeller også, f.eks. en "Capture the hill" battleground eller noe der Alliance og Horde kommer fra hver sin kant langs en fjellvei oppover et fjell. Den som kommer til toppen først og får cappet flagget, det teamet vinner den runden. Skal en slik BG være meningsfylt, må selvfølgelig veiene være slik at rushing ikke er mulig, og at man er nødt til å slåss mot det motsatte teamet på vei opp. For eksempel at teamet trenger minst 50 (eller mer) kills for å kunne plukke opp flagget.

Endret av AMD 4ever!
Skrevet

Hadde likt om det kom en ny stor BG. Minst 30vs30. Men det eneste jeg virkelig ønsker, er at neste BG skal være symmetrisk utformet. På denne måten blir den mye enklere å balansere. Tviler på at AV noen gang kommer til å bli 100% fair. Den er utformet på en måte som gjør at en side alltid vil ha overtaket.

Skrevet
Hadde likt om det kom en ny stor BG. Minst 30vs30. Men det eneste jeg virkelig ønsker, er at neste BG skal være symmetrisk utformet. På denne måten blir den mye enklere å balansere. Tviler på at AV noen gang kommer til å bli 100% fair. Den er utformet på en måte som gjør at en side alltid vil ha overtaket.

og hvilken side er det? synes at alliance vinner mest, men kan ikke see noen geografisk overlegenhet?

Skrevet

og hvilken side er det? synes at alliance vinner mest, men kan ikke see noen geografisk overlegenhet?

Det er ikke et like stort problem nå lengre (siden ingen gidder å forsvare), men broen var et veldig stort problem for horde. Det ble en flaskehals der et ranged lag (f.eks hunters) kunne holde tilbake store mengder med hordes veldig lett.

De klarer kanskje å balansere det slik at det er nesten jevnt, men helt jevnt blir det ikke. Hvis de hadde laget et symmetrisk brett, kunne ikke folk klaget. Slik det er nå, opplever jeg ofte at enkelte sier "brettet er ubalansert. La oss tape fort fordi vi ikke kan vinne". Selvfølgelig kan horde vinne slik det er nå, men det hadde bare gjort alt så mye enklere.

Skrevet

ja den kan sees. merker at alli vinner oftest i av, saa kan se for emg at horde blir grinete, som jeg blir i wsg. gidder ikke gaa med andre etter flagget osv. men merker da at horde vinner naa og da og. er da ikke helt ujevnt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...