Gå til innhold

Hvilke skjermkort burde man kjøpe?


Petter

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha meg et nytt skjermkort har ventet en stund på at 9000 serien skulle ha kommet, etter som denne nå har inntatt butikkene er det på tide og dra kortet. skal ha et kort som er bra for gaming vil kunne kjøre de fleste nye spill på full grafikk. så vist noen har noen ide om hvilke kort som vil komme/ har kommet og hvikle priser disse ligger og litt info om kortet...

 

Mvh Dovito:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HD Radeon 3870.

Veldig bra kort, har ikke hatt det så veldig lenge, men har ikke funnet noe negatvt om det.

Eneste negative er vel at man hører vifta om man setter den på over 40%(Kan hende dette bare gjelder Toxic Edition, det vet jeg dessverre ikke)

Endret av -pyrion-
Lenke til kommentar
HD Radeon 3870.

Veldig bra kort, har ikke hatt det så veldig lenge, men har ikke funnet noe negatvt om det.

Eneste negative er vel at man hører vifta om man setter den på over 40%(Kan hende dette bare gjelder Toxic Edition, det vet jeg dessverre ikke)

 

 

takk for svar, men jeg skal ha Nvida. har så gode erfaringer med nvida så vil fortsette og bruke det har hatt radon på 1 pc en gang og det kortet konka ut...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...