Christofferaa Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 Jeg er ny med denne telefonen, og jeg merker at bateriet går fort tomt... Er det noen ting som kjører i bakgrunden som sluker strøm? jeg hørte noe om at det gikk ann å "slå av" 3Gen, så sparte man strøm eller noe sånnt. Så er det noe jeg kan gjøre for å spare strøm? unntatt å ikke bruke den da xD Takk
jvc1986 Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 Slå av: - Bluetooth - 3G (meny-verktøy-instillinger-telefon-nettverk sett nettverksmodus til GSM) - Ikke ha på skjermbeskytteren - Husk å avslutte alle programmer du ikke bruker, spesielt de som har med GPS'en å gjøre Selv har jeg på 3G og telefonen varer vel ca 3-4 dager før den må lades (ca 5-15 min samtaletid pr dag, 2-10 sms) Setter jeg på BT kan jeg trekke fra 1 dag ca.
esoteric Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 WLAN,3G & Bluetooth AV Er vel de tingene som bruker mest strøm som man kan slå av når det ikke er i bruk.. animerte bilder og sterk lys styrke suger nokk også strøm. Stort-display + masse-funksjoner = dårlig-batteri. Amobil hadde også en artikkel om dette for litt siden. Artikkel: Lader du mobilen ofte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå