monzilla Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 Ok nå sitter jeg her, og blodtrykket er relativt høyt. Har prøvd i et par timer å få flyttet numrene fra min far sin W800i til hans nye W880i. På det PC-suite som fulgte med W800i-en er det ingen funksjon som kopierer numrene enkelt. Ikke finner den W880i-en heller. På det nyeste pc-suite greier ikke w800ien og koble seg til via usb-kabelen, mens med BT så klikker programmet hver eneste gang. Er det mulig å gjøre det så vanvittig vanskelig? Nokia har en enkel og grei måte å gjøre dette på. Det jeg trenger er en god metode til hvordan jeg kan få numrene over fra w800ien til w880ien. Et annet spørsmål, oppdaterer jeg softwaren på telefonen, mister jeg da de numrene som ligger inne?
elo_ Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 (endret) Er kontaktene lagret på sim-kortet så er det bare å flytte kortet over i ny telefon. Er kontaktene lagret i telefonminnet på den gamle telefonen, så er det enkleste bare å gå inn i kontakt-menyen og kopiere alle nummer over på sim-kortet og flytte det over i den nye telefonen. Oppdaterer du programvaren på telefonen så vil den slette det du har lagret i telefonminnet og gjøre telefonen "som ny", så du må ta en sikkerhetskopi av alle kontakter og meldinger osv du vil ta vare på først. Endret 19. mars 2008 av elo_
monzilla Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Skrevet 19. mars 2008 Er nok dessverre litt vanskelig når det er 450 numre på telefonen, og løfter om at arven min vil bli gitt til hjem for hjemløse undulater dersom numrene forsvinner.... men tanken var god.
monzilla Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Skrevet 19. mars 2008 Løst Sendte alle kontaktene via BT fra den ene til den andre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå