Bjonski Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 Hallo. Søskenbarnet mitt er gira på å oppgradere pcen så den takler CoD4, men han sitter med en gammel Intel Pentium 4, og hovedkort som bare støtter AGP. Så jeg har anbefalt han å heller investere i en ny pc. Noen som kan komme med et oppsett på en pc som takler CoD4, så billig som mulig? Trenger ikke å være skjerm, HD, cd-rom, kabinett(?).
TechFrog Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 Hva er "så billig som mulig"? Med en prisgrense å forholde seg til, så kan det jo også være mulig å oppgradere så det holder en stund. Ikke bare til ett spill COD4 krever ikke så veldig mye egentlig. Trengte han kabinett? Strømforsyning?
Bjonski Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Skrevet 19. mars 2008 Regner med at han trenger PSU, men ikke kabinett. Hvis vi setter en grense på 4000,- ? så får han heller vurdere om han har råd.
TechFrog Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 Vanskelig den der. Iallfall i mitt påske-modus-hode Sjekk denne. Men hør med andre her inne før du evt bestemmer deg. I tillegg kommer jo frakt fra hver enkelt, så det er ikke så lett å få pressa den ned. Mulig et 8600-skjermkort takler COD4?
Bjonski Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Skrevet 19. mars 2008 hehe får linke det til han, så får han vurdere selv. Men kom gjerne med flere forslag! ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå