Ferchie Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 jeg lurte på om jeg kan lage egne spells til magikeren min utenom å bli leder for mages guild? Jeg begynner å bli desperat etter en god feather spell slik at jeg får med meg mere loot når jeg er ute på tokt.
MiSP Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 Se UESP: Spell Making. Du trenger ikke bli leder av Mages' Guild. Det eneste du trenger er å fullføre alle Recommendations-oppdragene for å få tilgang til Arcane University, hvor du finner Altar of Spellmaking i en av bygningene.
Dvil Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 jeg lurte på om jeg kan lage egne spells til magikeren min utenom å bli leder for mages guild? Jeg begynner å bli desperat etter en god feather spell slik at jeg får med meg mere loot når jeg er ute på tokt. Du kan også lage potions med feather(ca 272kg)som varer i ca 3min.Kommer an på hvor god du er i alchemy og om du har expert utstyr.
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Med mindre du hater fast travel kan du jo bruke den. Funker faktisk selv om du er over-encumbered. Gjorde hvertfall det med meg :S
Dimas Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Med mindre du hater fast travel kan du jo bruke den. Funker faktisk selv om du er over-encumbered. Gjorde hvertfall det med meg :S Fast travel er fy fy! Etter jeg slutta med fast travel blei oblivion merkelig nok mye mye bedre Er så fantastisk mye som kan utforskes, jeg har jo gått glipp av over halve oblivion på tidligere gjennomspillinger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå