Gå til innhold

TES: Lage egne spells utenom Mages Guild?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurte på om jeg kan lage egne spells til magikeren min utenom å bli leder for mages guild?

Jeg begynner å bli desperat etter en god feather spell slik at jeg får med meg mere loot når jeg er ute på tokt. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg lurte på om jeg kan lage egne spells til magikeren min utenom å bli leder for mages guild?

Jeg begynner å bli desperat etter en god feather spell slik at jeg får med meg mere loot når jeg er ute på tokt. ;)

Du kan også lage potions med feather(ca 272kg)som varer i ca 3min.Kommer an på hvor god du er i alchemy og om du har expert utstyr.

Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Skrevet

Med mindre du hater fast travel kan du jo bruke den. Funker faktisk selv om du er over-encumbered. Gjorde hvertfall det med meg :S

Skrevet
Med mindre du hater fast travel kan du jo bruke den. Funker faktisk selv om du er over-encumbered. Gjorde hvertfall det med meg :S

Fast travel er fy fy! :p

Etter jeg slutta med fast travel blei oblivion merkelig nok mye mye bedre :) Er så fantastisk mye som kan utforskes, jeg har jo gått glipp av over halve oblivion på tidligere gjennomspillinger :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...