Bika Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 (endret) Har nå for andre gang lastet det ned og prøvd å starte det. Men det vil ikke.. Den gir meg første intro bildet av karen med snikskyter rifle så får jeg opp en medling om jeg vil sende feilmelding til microsoft. Jeg har lastet dette ned fra steam. Mine pc specs: AMD athlon 64 prosessor 3700+ 2.21GHZ, 1GB ram Skjermkort: Ati Radeon x300/x550/x1050 har over 150gb ledig.. Noen som kan hjelpe meg her? Endret 18. mars 2008 av Bika
Joney Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 Har nå for andre gang lastet det ned og prøvd å starte det. Men det vil ikke.. Den gir meg første intro bildet av karen med snikskyter rifle så får jeg opp en medling om jeg vil sende feilmelding til microsoft. Jeg har lastet dette ned fra steam. Mine pc specs: AMD athlon 64 prosessor 3700+ 2.21GHZ, 1GB ram Skjermkort: Ati Radeon x300/x550/x1050 har over 150gb ledig.. Noen som kan hjelpe meg her? Trur kanskje du faktisk har for svak prosessor, dersom du kjører Vista er 1GB RAM for lite også. Kilde
Bika Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Skrevet 19. mars 2008 Har nå for andre gang lastet det ned og prøvd å starte det. Men det vil ikke.. Den gir meg første intro bildet av karen med snikskyter rifle så får jeg opp en medling om jeg vil sende feilmelding til microsoft. Jeg har lastet dette ned fra steam. Mine pc specs: AMD athlon 64 prosessor 3700+ 2.21GHZ, 1GB ram Skjermkort: Ati Radeon x300/x550/x1050 har over 150gb ledig.. Noen som kan hjelpe meg her? Trur kanskje du faktisk har for svak prosessor, dersom du kjører Vista er 1GB RAM for lite også. Kilde vel, denne er fra steam sin side: Minimum: * Supported OS: Windows XP (32/64) or Windows Vista (32/64) * Processor: Intel Pentium 2.8HT or AMD Athlon 2800+ * Memory: 768MB/1GB for Vista * Graphics: nVidia 6800GT (SM3) or ATI X800XT (SM2) w/ Latest applicable video drivers * DirectX Version: DirectX 9.0 * Sound: AC ’97 or equivalent DirectX 9.0c compatible sound card * Hard Drive: 8GB * Internet: Broadband connection (min upload 768K for hosting games) Jeg har jo AMD Athlon 3700+ prossesor.. Burde vel funke det?
VinterUlv Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 Joa, jeg kan hjelpe deg. Har faktisk hadd samme problem. Problemet ligger i at steam-klienten din ikke har lastet ned hele spillet selv om den sier den har gjort det. Det er faktisk en feil steam sitt system. Etter å ha lest litt på forum osv, fant jeg en løsning som fungerte for de fleste (inkludert meg): Åpne steam. Klikk på file - settings. Klikk på "change" knappen under "Beta Participation" - steam restartes og beta lastes ned. - Nå skal steam begynne å lase ned resten av Frontlines (hos meg begynte den på 75%) Det virker som om den manglet over 500MB med movie files..
Bika Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Skrevet 20. mars 2008 Joa, jeg kan hjelpe deg. Har faktisk hadd samme problem. Problemet ligger i at steam-klienten din ikke har lastet ned hele spillet selv om den sier den har gjort det. Det er faktisk en feil steam sitt system. Etter å ha lest litt på forum osv, fant jeg en løsning som fungerte for de fleste (inkludert meg): Åpne steam. Klikk på file - settings. Klikk på "change" knappen under "Beta Participation" - steam restartes og beta lastes ned. - Nå skal steam begynne å lase ned resten av Frontlines (hos meg begynte den på 75%) Det virker som om den manglet over 500MB med movie files.. Skal prøve ut dette Tusen takk.
VinterUlv Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 Hmm.. fikk ikke til å sende deg PM av en eller annen grunn. Du må gå på file - innstillinger/settings. Under "beta participation" står det "change" eller "endre", klikk på den, nytt vindu kommer opp, velg en beta fra listen (ikke velg NONE, vis du velger NONE blir du ikke med på beta, selvfølgelig). Mulig du må trykke OK etter det. Steam kommer nå til å restarte og laste ned beta stuff. Du trenger ikke restarte PC-en. Etterpå kan du gå på dine spill/games tab'en og Frontlines burde begynne å laste ned nytt innhold. Hvis ikke, høyreklikk på frontlines og klikk på properties/egenskaper, klikk så på "local files" (lokale filer) tab'en og klikk på nest nederste knapp som heter "Verify integrity of game cache..". Da kjører den en sjekk og skal finne ut at den må laste ned mer. Håper det var litt klarere.
Bika Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Skrevet 21. mars 2008 den sier den skal restarte, men kommer aldri opp. Og når jeg prøver å starte den på nytt skjer det ingenting. det med å "Verify integrity of game cache" funket heller ikke
VinterUlv Skrevet 22. mars 2008 Skrevet 22. mars 2008 Hmmz.. sjekk ut følgende linker da.. Prøv løsning 1 først, dvs å installere ageia physx software og kanskje også siste versjon av OpenAL. Løsning 1 Siste info om steam beta (skal ikke være nødvendig lenger) Slå av bakgrunnsprogrammer. Bortsett fra dette har jeg ikke mer å bidra med. Alternativt kan du slette spillet og installere på nytt..
Bika Skrevet 22. mars 2008 Forfatter Skrevet 22. mars 2008 nå har jeg prøvd løsning 1(Tror jeg gjorde det riktig) og nr 3.. Men funker fortsatt ikke. Har lasta dette ned to ganger nå og funker fortsatt ikke
Bika Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Skrevet 23. mars 2008 Skjønner ikke noe.. nettopp lasta det ned igjen. 3 gang nå, og det funker fortsatt ikke. Har alle filer og fortsatt vil den ikke starte
Brede_Skapstroppen Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 tipper at skjermkortet ditt er for dårlig. Det var en kar som postet med samme specs, og han fikk beskjed fra systemrequirementslab at skjermkortet var for dårlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå