Gå til innhold

Spill vil ikke starte: frontlines: fuel of war

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har nå for andre gang lastet det ned og prøvd å starte det. Men det vil ikke.. Den gir meg første intro bildet av karen med snikskyter rifle så får jeg opp en medling om jeg vil sende feilmelding til microsoft.

Jeg har lastet dette ned fra steam.

Mine pc specs:

AMD athlon 64 prosessor

3700+

2.21GHZ, 1GB ram

Skjermkort: Ati Radeon x300/x550/x1050

har over 150gb ledig.. Noen som kan hjelpe meg her?

Endret av Bika
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har nå for andre gang lastet det ned og prøvd å starte det. Men det vil ikke.. Den gir meg første intro bildet av karen med snikskyter rifle så får jeg opp en medling om jeg vil sende feilmelding til microsoft.

Mine pc specs:

AMD athlon 64 prosessor

3700+

2.21GHZ, 1GB ram

Trur kanskje du faktisk har for svak prosessor, dersom du kjører Vista er 1GB RAM for lite også. Kilde

Skrevet

Mine pc specs:

AMD athlon 64 prosessor

3700+

2.21GHZ, 1GB ram

Trur kanskje du faktisk har for svak prosessor, dersom du kjører Vista er 1GB RAM for lite også. Kilde

vel, denne er fra steam sin side:

Minimum:

* Supported OS: Windows XP (32/64) or Windows Vista (32/64)

* Processor: Intel Pentium 2.8HT or AMD Athlon 2800+

* Memory: 768MB/1GB for Vista

* Graphics: nVidia 6800GT (SM3) or ATI X800XT (SM2) w/ Latest applicable video drivers

* DirectX Version: DirectX 9.0

* Sound: AC ’97 or equivalent DirectX 9.0c compatible sound card

* Hard Drive: 8GB

* Internet: Broadband connection (min upload 768K for hosting games)

Jeg har jo AMD Athlon 3700+ prossesor.. Burde vel funke det?

Skrevet

Joa, jeg kan hjelpe deg. Har faktisk hadd samme problem.

Problemet ligger i at steam-klienten din ikke har lastet ned hele spillet selv om den sier den har gjort det. Det er faktisk en feil steam sitt system.

Etter å ha lest litt på forum osv, fant jeg en løsning som fungerte for de fleste (inkludert meg):

Åpne steam.

Klikk på file - settings.

Klikk på "change" knappen under "Beta Participation" - steam restartes og beta lastes ned.

- Nå skal steam begynne å lase ned resten av Frontlines (hos meg begynte den på 75%)

Det virker som om den manglet over 500MB med movie files..

Skrevet
Joa, jeg kan hjelpe deg. Har faktisk hadd samme problem.

Problemet ligger i at steam-klienten din ikke har lastet ned hele spillet selv om den sier den har gjort det. Det er faktisk en feil steam sitt system.

Etter å ha lest litt på forum osv, fant jeg en løsning som fungerte for de fleste (inkludert meg):

Åpne steam.

Klikk på file - settings.

Klikk på "change" knappen under "Beta Participation" - steam restartes og beta lastes ned.

- Nå skal steam begynne å lase ned resten av Frontlines (hos meg begynte den på 75%)

Det virker som om den manglet over 500MB med movie files..

Skal prøve ut dette :) Tusen takk.

Skrevet

Hmm.. fikk ikke til å sende deg PM av en eller annen grunn.

Du må gå på file - innstillinger/settings.

Under "beta participation" står det "change" eller "endre", klikk på den, nytt vindu kommer opp, velg en beta fra listen (ikke velg NONE, vis du velger NONE blir du ikke med på beta, selvfølgelig). Mulig du må trykke OK etter det.

Steam kommer nå til å restarte og laste ned beta stuff.

Du trenger ikke restarte PC-en.

Etterpå kan du gå på dine spill/games tab'en og Frontlines burde begynne å laste ned nytt innhold. Hvis ikke, høyreklikk på frontlines og klikk på properties/egenskaper, klikk så på "local files" (lokale filer) tab'en og klikk på nest nederste knapp som heter "Verify integrity of game cache..". Da kjører den en sjekk og skal finne ut at den må laste ned mer.

Håper det var litt klarere. :)

Skrevet

den sier den skal restarte, men kommer aldri opp. Og når jeg prøver å starte den på nytt skjer det ingenting. det med å "Verify integrity of game cache" funket heller ikke :(

Skrevet

nå har jeg prøvd løsning 1(Tror jeg gjorde det riktig) og nr 3.. Men funker fortsatt ikke. Har lasta dette ned to ganger nå og funker fortsatt ikke :(

Skrevet

Skjønner ikke noe.. nettopp lasta det ned igjen. 3 gang nå, og det funker fortsatt ikke. Har alle filer og fortsatt vil den ikke starte :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...