Wildwar Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 Det hendte i de dager at jeg lagde mange charactere for å se hvilken av klassene jeg likte best i dwarf. Så var jeg uheldig når jeg slettet de igjen, jeg begynte fra bunnen, så trodde jeg att den forsatte oppover. Ikke at den gikk opp å slettet den øverste, alltså den beste. Noen som hvet hvordan jeg får den tilbake om det går? Eller må jeg evt kontakte GM?
SprEA Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 Bare send en GM ticket og si at du slettet karakteren ved et uhell. Legg med navn og mulig level så ordner det seg så fort de ser ticketen din.
Wildwar Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Skrevet 18. mars 2008 Sikker på at det går? Har sendt en ticket for 40 minutter siden. Venter på svar. Håper ikke det tar for lang tid :S
Rewws Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 Det hendte i de dager at jeg lagde mange charactere for å se hvilken av klassene jeg likte best i dwarf. Så var jeg uheldig når jeg slettet de igjen, jeg begynte fra bunnen, så trodde jeg att den forsatte oppover. Ikke at den gikk opp å slettet den øverste, alltså den beste. Noen som hvet hvordan jeg får den tilbake om det går? Eller må jeg evt kontakte GM? kontakt GM som sagt via en ny lvl 1 character, når han sier at det er i orden, log ut slett characteren som var ny og så skal det være ok, ifølge en kompis som har sletta et par ganger Sikker på at det går?Har sendt en ticket for 40 minutter siden. Venter på svar. Håper ikke det tar for lang tid :S av og til kan det ta "flere" timer før du får svar, avhengig av dag høytid GM'er på jobb på din server osv men du får hjelp
Wildwar Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Skrevet 18. mars 2008 Jaja, Håper de svarer fort ;D Lagde en lvl 1 warrior human. Venter på svar nå. Trener hn litt imens
Kiruk Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 Tar som regel en stund, og GM kommer til å spørre om navn og level på sletta char, muligens også ca. når den ble sletta. De virker, naturlig nok, litt skeptiske til å få tilbake chars til tider.
Wildwar Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Skrevet 19. mars 2008 (endret) Ja, har gjort det. Nå på morgenen prøver jeg å logge inn, men den kommer bare til "Authenticating", så kom "Unable to connect, try again later". Kanskje noen andre er inne på den? :S Oy, nå fikk jeg komme inn å skal velge realm, men det kommer ingen opp Endret 19. mars 2008 av Wildwar
MittBrukernavn Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 Ja, har gjort det. Nå på morgenen prøver jeg å logge inn, men den kommer bare til "Authenticating", så kom "Unable to connect, try again later". Kanskje noen andre er inne på den? :S Oy, nå fikk jeg komme inn å skal velge realm, men det kommer ingen opp Du leser tydeligvis ikke Breaking News vinduet til venstre Det er weekly maintenace nå
Wildwar Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Skrevet 19. mars 2008 (endret) Ja, har gjort det. Nå på morgenen prøver jeg å logge inn, men den kommer bare til "Authenticating", så kom "Unable to connect, try again later". Kanskje noen andre er inne på den? :S Oy, nå fikk jeg komme inn å skal velge realm, men det kommer ingen opp Du leser tydeligvis ikke Breaking News vinduet til venstre Det er weekly maintenace nå Takk skal du ha. Følger ikke med på den hele tiden. Men vet du tid den blir ferdig ? Klokken 11 Fant ut av det Endret 19. mars 2008 av Wildwar
knux Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 Hvis characteren er veeeeeldig gammel, så er det mulig at de ikke kan restore den. Prøvde å retrieve en gammel character, men de fant ikke noe på den. Når de spurte når jeg hadde sletta den, så sa de at den var altfor gammel^^
Wildwar Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Skrevet 19. mars 2008 (endret) Hvis characteren er veeeeeldig gammel, så er det mulig at de ikke kan restore den. Prøvde å retrieve en gammel character, men de fant ikke noe på den. Når de spurte når jeg hadde sletta den, så sa de at den var altfor gammel^^ Jeg slettet den søndag for to uker siden tror jeg. Alltså uke 10 Endret 19. mars 2008 av Wildwar
wise™ Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 (endret) Hvorfor ikke gjort noe med det før nå? EDIT: Jeg mener, du sier at du håper de svarer fort, får meg til å tenke at du har hastverk, men om du har ventet 2 uker, så kan vel ikke en time ha noe fra eller til? Tenkes kanskje at du skulle "slutte", men feilet? Endret 19. mars 2008 av Guka
Bjonski Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 Har selv fått tilbake karakterer etter flere måneder, så det er ikke noe problem å få tilbake etter 2 uker
Nefeethi Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 (endret) *rister på hodet* Det er litt vanskelig å slette noe med uhell. Har du sletta noe så har du lite grunn til å whine om dårlig responstid, det er en grunn til at du faktisk må type inn DELETE før den slettes, så slipper Blizzard å gå gjennom for mange klager. - Nef Endret 19. mars 2008 av Nefeethi
Bjonski Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 Vel, å kalle noen for retard fordi dem er ny i et spill er å gå for langt. Skjerp deg!
Nefeethi Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 Beklager, skal trekke inn klørne. Men mener fortsatt det er ganske godt gjort å ikke tenke seg om når du må klikke deg gjennom 3 vinduer for å kunne slette den. Really, really... REALLY want to destroy Warglaive of Azzinoth?! type DELETE and confirm __________ -Nef
dysfunctional Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 Kan jo hende du driver og sletter ting, og leggger ikke helt merke til hva du sletter. Plutselig har ud slettet et viktig item.
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 Følte meg truffet av den, Håks.. Fikk iteamet tilbake like etter en prat med gm
Rewws Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 Følte meg truffet av den, Håks.. Fikk iteamet tilbake like etter en prat med gm limited service da, så man bør passe på
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 Oi. Det viste jeg ikke.. :/ Men for noen dager sia, så lå ikke iteamet i baggen når jeg hadde hentet det fra mailen. Da fikk jeg det tilbake etter ca. 20 sekund etter snakk med gm. Kan ikke dette missbrukes?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå