Archeron Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 jeg sitter her i påska og kjeder meg og skulle gjerne kasta bort litt tid på et nytt online-spill. Valget står mellom BF2 og BF 2142, også tenkte jeg det kunne vært en idé å spare litt penger og bare kjøpe det digitalt. Lav dollarkurs gjør jo heller ikke akkurat noe. Men funker EA Download til Norge? det står jo nederst på siden "Price is in US dollars, and is applicable to U.S. and Canadian residents only". Den norske ea-siden lyser jo heller ikke akkurat opp av "kjøp digitalt her"-banners...
tommen_h Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 Det fungerte når jeg kjøpte bf 2142 derfra for litt over 1 år siden Registrer deg som U.S. Kjøp og spill
spaltcha Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Ser ut til at man ikke for handla mere i pund el.dollar. Norske priser er svindyre.
Dimind Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Vil på det sterkeste fraråde alle å bruke EA downloader. Det du har kjøpt, forsvinner nemlig fra EA-Downloader etter 6 måneder. (hvis du betaler litt ekstra, ligger det der i 2 år). Dvs, kjøper du ny maskin/formaterer , risikerer du at spillet er borte og du må kjøpe det på nytt. Du kjøper ikke spillet, kun en 6 måneders lisens! At de ikke kan gjøre som Steam, som nå fremstår som en svært bra digital distribusjon. Du kan laste ned så ofte du vil, når du vil. Kommer jeg på at jeg vil dra gjennom gamle Half-Life, så er det bare å starte Steam og kjøre på.For meg som er aktiv gamer, bygger nye maskiner og har flere formateringer i løpet av et år, er Steam perfekt. EA Downloader kan brenne!! Kommer aldri til å bruke denne. EA viser nok engang at de er på en helt annen planet enn kundene sine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå