Gå til innhold

Utdanning i Bergen


jsol

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er 19 år og snart ferdig med videregående og ser frem til å studere. Har litt vansker med å bestemme meg for hva jeg skal gjøre. Driver mye med data, har drevet litt med filmredigering, synst spill og grafikk er interessant, og teknologi generellt. Har et nokså bra snitt, og har 3MX og 2FY noe som åpner for ingeniørutdanning. Programmering har jeg aldri vert borti. Mens databaser har jeg jobbet med i IT-faget på skolen.

 

Er det noen som har noen tips til gode studier? Hva anbefaler dere av høgskole og universitet?

 

HJELP!!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Er 19 år og snart ferdig med videregående og ser frem til å studere. Har litt vansker med å bestemme meg for hva jeg skal gjøre. Driver mye med data, har drevet litt med filmredigering, synst spill og grafikk er interessant, og teknologi generellt. Har et nokså bra snitt, og har 3MX og 2FY noe som åpner for ingeniørutdanning. Programmering har jeg aldri vert borti. Mens databaser har jeg jobbet med i IT-faget på skolen.

 

Er det noen som har noen tips til gode studier? Hva anbefaler dere av høgskole og universitet?

 

HJELP!!

 

Hva med dataingeniør? Kan sikkert fordype deg videre senere.

http://www.hib.no/studier/studie.asp?studieID=DATA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...