Gå til innhold

Pioneer DVR-550H, låse opp regionkode.


Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en DVR-550H for en tid tilbake. Fikk da oppgitt av selger at denne var sonefri.

Da jeg på søndag skulle sette meg ned for å se en av de mange DVD`ene jeg handlet i USA, ble jeg ganske forbannet da jeg fikk beskjed om at regionkoden ikke kunne avspilles..:(

 

Min bror mener at det skal være mulig å låse opp regionkoden? Er dette riktig?

Endret av tomniel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøpte meg en DVR-550H på Expert Hasle i Oslo for en tid tilbake. Fikk da oppgitt av selger at denne var sonefri.

Da jeg på søndag skulle sette meg ned for å se en av de mange DVD`ene jeg handlet i USA, ble jeg ganske forbannet da jeg fikk beskjed om at regionkoden ikke kunne avspilles..:(

 

Min bror mener at det skal være mulig å låse opp regionkoden? Er dette riktig?

 

Ja, men Pioneer DVR-550H er ikke sonefri fra fabrikken. En liten modifisering (software-relatert, tror jeg) må utføres som ikke tar mer enn 5 minutter. Selgere er "experter" på snarveier for å slippe å yte ekstraservice så lenge de får solgt varen.

 

Ta med spilleren tilbake til butikken og få dem til å gjøre den sonefri (tryggest), eller søk på internett etter tips (litt mindre trygt).

Lenke til kommentar
Kjøpte meg en DVR-550H på Expert Hasle i Oslo for en tid tilbake. Fikk da oppgitt av selger at denne var sonefri.

Da jeg på søndag skulle sette meg ned for å se en av de mange DVD`ene jeg handlet i USA, ble jeg ganske forbannet da jeg fikk beskjed om at regionkoden ikke kunne avspilles..:(

 

Min bror mener at det skal være mulig å låse opp regionkoden? Er dette riktig?

 

Ja, men Pioneer DVR-550H er ikke sonefri fra fabrikken. En liten modifisering (software-relatert, tror jeg) må utføres som ikke tar mer enn 5 minutter. Selgere er "experter" på snarveier for å slippe å yte ekstraservice så lenge de får solgt varen.

 

Ta med spilleren tilbake til butikken og få dem til å gjøre den sonefri (tryggest), eller søk på internett etter tips (litt mindre trygt).

 

 

ok, takk for tipset :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...