Gå til innhold

Nye propper, noen tips?


Anbefalte innlegg

På søndag våkna jeg og fant ut at jeg har vasa bort mine CX300 etter en heller fuktig tur på byen, og siden jeg da må ha nye propper tenkte jeg at det kanskje kunne vert morsomt å prøve noe nytt. Tenkte kanskje det var noe snille sjeler her inne som kunne gi meg noen tips om propper som egner seg godt til musikk, i første omgang fra en ipod, men fra en helt annen kilde så snart økonomien tilater det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
På søndag våkna jeg og fant ut at jeg har vasa bort mine CX300 etter en heller fuktig tur på byen, og siden jeg da må ha nye propper tenkte jeg at det kanskje kunne vert morsomt å prøve noe nytt. Tenkte kanskje det var noe snille sjeler her inne som kunne gi meg noen tips om propper som egner seg godt til musikk, i første omgang fra en ipod, men fra en helt annen kilde så snart økonomien tilater det.

 

Shure SE210

Ultimate ears super fi. 5

Etymotic research ER 6i

Jays q-jays

Future Sonics Atrio M5 / M8 (samme modell, forskjellig farge)

 

Alt dette og mer finner du på ebay (med unntak av Jays'ene)

Lenke til kommentar

Vil CrossRoads MylarOne X3 være et steg opp eller ned fra cx300? sitter å vurderer å kjøpe dem fra jaben.net. noen her som har kjøpt derfra tidligere å vet om de er så snille at de hjelper deg å dodge tollen?

 

Der var de bestilt, måtte ikke ut med mer en 299, så tenkte de var verdt et forsøk:) liker jeg dem ikke får jeg vel bare rive i et par nye CX300, de er vel nede i 400 fra CDON nå:p

Endret av grungewhore
Lenke til kommentar
Vil CrossRoads MylarOne X3 være et steg opp eller ned fra cx300? sitter å vurderer å kjøpe dem fra jaben.net. noen her som har kjøpt derfra tidligere å vet om de er så snille at de hjelper deg å dodge tollen?

 

Der var de bestilt, måtte ikke ut med mer en 299, så tenkte de var verdt et forsøk:) liker jeg dem ikke får jeg vel bare rive i et par nye CX300, de er vel nede i 400 fra CDON nå:p

 

Jeg kjøpte både x3i og cx300 for en stund tilbake, og jeg synes x3i'ene var mye bedre enn cx300. Lydbildet passet mine ører mye bedre i hvert fall, spesielt diskanten var mye bedre definert/crisp, cx300 ble litt grumsete for min del.

 

Betalte ikke toll, så jeg mener de sendte den som gave. Bare å spørre :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...