Gå til innhold

Outlook Express Feilmelding


Sjel

Anbefalte innlegg

Feilmld1:

Serveren har uventet brutt tilkoblingen. Mulige årsaker til dette kan være serverproblemer, nettverksproblemer eller en lang periode uten aktivitet. Konto: 'c2i.net', Server: 'mail.c2i.net', Protokoll: SMTP, Port: 25, Sikker (SSL): Nei, Kontaktfeil: 10053, Feilkode: 0x800CCC0F

 

Feilmld2:

Serveren har uventet brutt tilkoblingen. Mulige årsaker til dette kan være serverproblemer, nettverksproblemer eller en lang periode uten aktivitet. Konto: 'c2i.net', Server: 'popa.c2i.net', Protokoll: POP3, Port: 110, Sikker (SSL): Nei, Kontaktfeil: 10053, Feilkode: 0x800CCC0F

 

 

Jeg forstår ikke helt hva de mener. Alle innstillinger ser ut til å være rett. Noen som har opplevd noe liknende?

Endret av Sjel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
'c2i.net'

dette hører til Tele2 ;)

 

Ja, det kan stemme. Burde kanskje informert om at det er en 10-12 år gammel email adresse som min morfar fikk en gang i tiden. Har ikke vert noe problem med den noen gang, før omlag en måned siden. Ingenting har blitt endret på options.

Lenke til kommentar
'c2i.net'

dette hører til Tele2 ;)

 

Ja, det kan stemme. Burde kanskje informert om at det er en 10-12 år gammel email adresse som min morfar fikk en gang i tiden. Har ikke vert noe problem med den noen gang, før omlag en måned siden. Ingenting har blitt endret på options.

 

Ta en tlf. til Tele2-support. SMTP-porten(25) er i alle fall feil.

Lenke til kommentar
'c2i.net'

dette hører til Tele2 ;)

 

Ja, det kan stemme. Burde kanskje informert om at det er en 10-12 år gammel email adresse som min morfar fikk en gang i tiden. Har ikke vert noe problem med den noen gang, før omlag en måned siden. Ingenting har blitt endret på options.

 

Ta en tlf. til Tele2-support. SMTP-porten(25) er i alle fall feil.

 

 

Det var Tele2 som hadde endret utgangsserver. Tusen takk for hjelpen Jarmo!

God påske! Nå ble morfaren min glad ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...