Gå til innhold

Forgrener for coax og scart felle

Bear^

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå i en liten fase av opprydning bak en rimelig fullpakket TV og trenger i den anledningen 2 forskjellige ting.

1. Har 3 enheter som bruker den gamle Coax, antenne, kabelen. Men som forventet har jeg bare en coax inngang på TVen min. Finnes der noen forgrener eller felle for å gjøre 1 slik inngang til 3 eller flere slik at jeg slipper å koble mellom SNES og Sega konsollen hele tiden eller tilbake til vanlig TV når det trenges?

2. Har og over tid behov for flere scart innganger på TVen, har 2 nå men regner med det trenges flere ettersom tiden går (er frelst på gamle enheter). Finnes det noen scart feller som gjør at man får flere scart innganger utav 1 eller 2 innganger?

På forhånd takk for at dere hjelper en konsolloman :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er nå i en liten fase av opprydning bak en rimelig fullpakket TV og trenger i den anledningen 2 forskjellige ting.

1. Har 3 enheter som bruker den gamle Coax, antenne, kabelen. Men som forventet har jeg bare en coax inngang på TVen min. Finnes der noen forgrener eller felle for å gjøre 1 slik inngang til 3 eller flere slik at jeg slipper å koble mellom SNES og Sega konsollen hele tiden eller tilbake til vanlig TV når det trenges?

2. Har og over tid behov for flere scart innganger på TVen, har 2 nå men regner med det trenges flere ettersom tiden går (er frelst på gamle enheter). Finnes det noen scart feller som gjør at man får flere scart innganger utav 1 eller 2 innganger?

På forhånd takk for at dere hjelper en konsolloman :p

1. slike?

2. Finnes vel switche bokser....

Kjapt søk på google ga meg disse

Skrevet

Forgrenere til slik coax er en ting, men det blir for lite med bare 2 ettersom jeg har 3 enheter som skal inn på 1 plugg.

Men switch boksen var rimelig nyttig link til, har faktisk ikke funnet det selv etter noen søk, var vel feil bruk av søkeord :)

Skrevet

Slike switchbokser til scart får man på f.eks clas ohlson, jeg har en slik derfra ettersom jeg også har endel gamle konsoller etterhvert :) Fungerer strålende.

Skrevet
Forgrenere til slik coax er en ting, men det blir for lite med bare 2 ettersom jeg har 3 enheter som skal inn på 1 plugg.

Men switch boksen var rimelig nyttig link til, har faktisk ikke funnet det selv etter noen søk, var vel feil bruk av søkeord :)

Har ikke peiling på det gitt. Foreslår at du tar en tlf til en av de få tv-reperatør firmaene som er igjen, de har faen meg peiling på alt mulig.

Finner du rett fyr, så _lager_ han en slik for deg om det ikke finnes også.

Skrevet

Du bør også merke deg at hver forgrening du gjør bidrar til mere støy og dårligere bilde til tv'n din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...