MaDasK Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Halla! Bytta over til LCD skjerm i går og det var ikke helt som jeg hadde håpa på.. Som tittel på tråden sier så står fps'n i CS dønn fast på 60 fps.. jeg har slått av vsync, fps_max står på 101, rates er i orden, bruker siste ForceWare til Nvidia, skjermen er en Asus VW222U 22", Windows XP x64.. Jeg bruker DVI utgangen på skjermkortet. Jeg har lest igjennom masse tråder, googla endel osv men finner ikke noen løsning her.. Noen som har peiling på hva som gjør det? Hardware står i signatur På forhånd takk!
Skagen Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Har du sjekket at ikke du har noen aktive grafikkprofiler for HL2/CSS i nVidia-kontrollpanelet som overstyrer vsync?
Skagen Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Har du prøvd å sette denne til applikasjonsstyrt? Ellers vet jeg ikke.
Effectiv Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Er V-sync som er problemet her regner jeg med, men siden den er satt til å være av, så forstår jeg det ikke helt. Prøv å installer skjermdriverene på nytt igjen
MaDasK Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Skrevet 16. mars 2008 Fiksa det.. gikk tilbake en driverversjon av ForceWare faktisk.. funker som bare det nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå