ZealD Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Heisann. Jeg kjeder meg i påsken nå som jeg er hos min far og mangler min über PC med alle spillene mine Derfor er jeg ute etter et spill som kan spilles på nettet, som er simpelt. Jeg er ute etter et spill som kan spilles over lang tid, gjerner så lenge jeg vil uten å bli "ferdig". Et spill der man lager en account, som lagrer seg etter hvert som man logger inn og ut. Det kan gjerne gå ut på å bygge opp en slags leir eller by, og så produsere soldater og sivilie folk til å drive byen eller leiren. Eller noe i denne sjangeren. Jeg er usikker på hva jeg skal søke etter på google for å finne slike spill, så derfor henvender jeg meg til dere her. Takker for alle svar og gjerne kom med mange forskjellige alternativer jeg kan vurdere
Landeplagen Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Søk opp disse på Google: RuneScape FlyFF Ellers kan du titte litt på InstantAction. En genial side der du kan spille fulle 3d-multiplayer spill med masse andre folk. Jeg ble overrasket over hvor bra min halvdårlige laptop kjørte Marble Blast Ultra - uten hakking.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå