Robz Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Lurer på dette: Er CSS + GMOD et bra kjøpt det koster, 24,95 dollar + det stod det koster litt underveis eller noe på steam menes dette akk. som minnuttspris på telefon når du bestiller noe/hvor mye koster den spillpakka... Er det et bra kjøp, siden har orange box på ps3 og har mest lyst på gmod og pluss har ikke css... så viss jeg kjøper dette så kan jeg spille gmod... Men på gmod så er det useful construction items, er disse de som følger med gmod... eller må du ha hl2 for og få disse... Er litt usikker, noen tips? (hva er kursen for USD/Usa dollar i dag/Teller det på steam når jeg kjøper?) ~ Robz
jH- Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 (endret) Absolutt et godt kjøp, Gmod er verdt hver av de 10 dollarene det koster. CSS og, forøvrig. Men det koster deg nada å spille underveis, ingen minuttpris, månedsavgift e.l. Når det kommer til HL2-innholdet, er jeg litt usikker. Godt mulig du får det med, men hva vet jeg. Og ifølge DnB ligger pakkeprisen nå på 122,74 kr. (Kurs: 5.114) Oppdaterer innlegget med et sitat fra FAQn på garrysmod.com: If you only own CS:S you will get everything from Half-Life 2 apart from the maps and the speech.Det var vel svar nok. Endret 26. mars 2008 av jH-
Robz Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Skrevet 17. mars 2008 Absolutt et godt kjøp, Gmod er verdt hver av de 10 dollarene det koster. CSS og, forøvrig. Men det koster deg nada å spille underveis, ingen minuttpris, månedsavgift e.l. Når det kommer til HL2-innholdet, er jeg litt usikker. Godt mulig du får det med, men hva vet jeg. Og ifølge DnB ligger pakkeprisen nå på 122,74 kr. (Kurs: 5.114) Sweet morra mi har satt inn penger på kortet idag, skal kjøpe gmod og css... men kan nok laste ned de tinga jeg ikke har... Kan sikkert finne itemsa på piratebay eller noe siden det går ikke ann og ha "cracka" models... så det ordner seg...
Campin Carl Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Absolutt et godt kjøp, Gmod er verdt hver av de 10 dollarene det koster. CSS og, forøvrig. Men det koster deg nada å spille underveis, ingen minuttpris, månedsavgift e.l. Når det kommer til HL2-innholdet, er jeg litt usikker. Godt mulig du får det med, men hva vet jeg. Og ifølge DnB ligger pakkeprisen nå på 122,74 kr. (Kurs: 5.114) Sweet morra mi har satt inn penger på kortet idag, skal kjøpe gmod og css... men kan nok laste ned de tinga jeg ikke har... Kan sikkert finne itemsa på piratebay eller noe siden det går ikke ann og ha "cracka" models... så det ordner seg... Ehem... TPB skal ikke snakkes om her , men søk heller på www.garrysmod.org etter "PHX pack", da vil du få opp treff på en pakke med en god del modeller du kan laste ned gratis, og ikke minst lovlig
Robz Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Skrevet 27. mars 2008 sorry glemte meg om det... men har seff lasta ned phx...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå