Gå til innhold

Recoil lagg online!


Anbefalte innlegg

Hei.. Sliter med ett vanvittig irriterende problem på counter-strike 1.6.

 

Når jeg spiller online så vill ikke skuddene gå rett, ja ikke helt rett ofc men du skjønner vell at jeg mener ikke rett iforhold til hvordan de egentlig skal gå. Ja dette vet jeg tydeligvis etter 5 år med spilling. Altså Recoilen lagger/fungerer ikke som den skal. Skuddene flyr helt på jorde.

 

Har prøvd alle mulige rates. Ja alle mulige rates ingen vits og kommentere som "Skift rates" "Du har feile rates" fordi det tar jeg ikke seriøst siden jeg vet det ikke er det.

 

100 fps konstant 800x600 32bit

4mb opp og 4mb ned som skal være mer enn nokk for online gaming.

 

Pc Specc: Intel Core 2 Duo E6750

ABIT IP35-E

Foxconn 8800GT 512mb

Crucial BallistiX -6400 (800mhz)1Gbx2

 

Har reinnstallert Counter og steam 1000 ganger. prøvd 100 forskjellige Guier. CPL Gui, Cevo gui. ESWC gui, wsg gui..osv (husker ikke alle da =P)Alt alt prøvd forskjellige configer med forskjellige innstillinger.

 

Blir så deprimert når jeg gamer online med dette problemet. Har aim og ingame iq (lett :)) Men ingen av dette hjelper når jeg skal drepe noen. Det er som å skyte gjennom eller at skuddene på en måte blir skutt rundt fienden. Ikke bra...

 

Har 0 loss ingame og 0 choke nesten hele tiden, bortsett fra deathmatch hvor choken kan stige litt. men uansett om det er 0 eller 100 i choke så er problemet der fortsatt. Spiller på server med 10-30 i ping og har selv lik ping (ms) mellom 10-30.

 

Dette er ett problemet som ligger langt forbi kunnskapen min. Hva problemet skyldes vet jeg ikke men jeg begynner å mistenke internettet. Uansett så er dette problemet veldig uvanlig ettersom jeg hadde problemer med å finne samme problemet på google. catchgamer.gotfrag.nesc osv..

 

 

Noen spesielle tips om hvordan jeg kan sjekke internettet?

Siden det liggger stabilt på 4 opp og ned så skjønner jeg ikke hva problemet er, men kan det være noe bak dette? Altså noe mer som forteller om internettet er bra istede for mb opp og ned.

 

Tar imot alle seriøse svar som kan hjelpe meg mot løsningen til dette mysteriet. Både om internettet, selveste Counter-strike 1.6 og hardwaren (pcen).

 

- Niern

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...