Gjest Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 (endret) hei, jeg har en del spørsmål til battlefield Vietnam Det første jeg lurer på, er hva som er poenget med torch. Jeg har lagt merke til at den kan skade kjøretøy hvis man bruke det på dem, men det må jo være noe mer. Også har jeg aldri funnt ut hvordan man plukker opp andre kjøretøy med helikopter. Også har jeg aldri forstått hvordan man burde sikte med mortar for å treffe, eller om det bare er noe man må vende seg til? Og jeg lurer på hvorfor napalm ikke dreper de man treffer. Og jeg er helt sikker på at jeg har truffet perfekt med det, men jeg får aldri noe kills. Og hva er poenget med skikkerten, og trykke sånn at det kommer "you called for artillery", når det aldri kommer noe? Jeg tar gjerne imot tips om andre ting i spillet om dere har noen Endret 16. mars 2008 av Gjest
Crysis Fan Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 1. Hva er poenget med torch? Svar: Du kan bare ødelegge kjøretøy med den ikke noe mere. 2. Hvordan plukker jeg opp kjøretøy med heli? Svar: de må ha et helikopter med tau under f.ks. transport helikopteret og da holde inne høyrekilkk/0. 3. Hvordan sikter jeg med mortar? Svar: det er noe du må vende deg til 4. Hvorfor blir ingen drept med napalm? Svar: Jeg tror du må treffe dem rett på dem 5. Hva er poenget med kikkerten? Svar: det har jeg også lurt på men jeg tror den bare er til å se langt unna
Kexxy er sexxy! Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Altså, når slipper en napalm så legger folkene bare seg ned på bakken, så dør dem ikke. Dumt. jeg tror det fikses i en eller annen patch.
Frohman Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 5. Hva er poenget med kikkerten?Svar: det har jeg også lurt på men jeg tror den bare er til å se langt unna Poenget med "You called for artillery" tror jeg er en multiplayer mulighet only. Imo. så var BFV et halvprodukt. Stinkende rævva spill, men gud så gøy.
Gjest Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 jeg synes det er heftigere en battlefield II. Kan sette på Ride Of the Valcyres og sånn og blæste løs med helikopter og sånn. og masse heftige våpen og ting som man kjenner igjen fra filmene. Og jeg synes grafikken er bedre også. Takk for hjelpen forresten <3
Gjest Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 Jeg har flere spørsmål: hva er booby trap for, og hva er shovel for?
Crysis Fan Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 1. hva er booby trap for? Svar: Bare fest den til et kjøretøy og vent til noen setter seg inn i det 2. hva er shovel for? Svar: først må du finne "hullet"(ikke på alle mappene) og trykk g eller f(husker ikke) og da kan du grave et hull hvor som helst og alle på ditt lag kan spavne der Savner vietnam :'(
Nerf Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 5. Hva er poenget med kikkerten?Svar: det har jeg også lurt på men jeg tror den bare er til å se langt unna Poenget med "You called for artillery" tror jeg er en multiplayer mulighet only. Imo. så var BFV et halvprodukt. Stinkende rævva spill, men gud så gøy. Kikkert: En spiller bemanner artilleri, mens en annen merker et mål med kikkert. Han i artilleriet får da opp merker som angir hvordan han skal sikte for å treffe.
Crysis Fan Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 (endret) 1. Sitter hullet et fast sted alltid? Svar: ikke hvis noen andre har tatt hullet 2.Men hvor kan jeg finne spader? Svar: I en av engineer kitene. det står hvilke våpen du får og der skal stå shovel(skrivefeil? Edit: Tastefeil savner vietnam Endret 20. mars 2008 av BattleField Gamer
Frohman Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 heftig kult. Men hvor kan jeg finne spader? Spaden ligger på hullet.
Crysis Fan Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 (endret) heftig kult. Men hvor kan jeg finne spader? Spaden ligger på hullet. nei den ligger ikke på hullet! les posten min Endret 25. mars 2008 av BattleField Gamer
Gjest Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 det jeg lurte på var hvor, i hvilke baner den ligger da. Men jeg fant den ett sted, men husker dere noen flere steder den er?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå