OverCaffeinatedFightrpilot Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 er det fps spill på 360 hvor man kan bruke pistol og sånt? slik man kunne på ps2 med time crisis, vampire night og virtua cop: ELITE EDITION.. bare for å nevne noen.
Tjohei Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Hvis det er god gammaldags light gun du tenker på, så nei, det finnes ikke til 360 enda.
OverCaffeinatedFightrpilot Skrevet 6. april 2008 Forfatter Skrevet 6. april 2008 Hvis det er god gammaldags light gun du tenker på, så nei, det finnes ikke til 360 enda. synd.. hadde vært så morro å kunne bruke noe som super scope eller zapper igejn, med bare litt bedre grafikk...
MagicCheeseball Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Hvis det er god gammaldags light gun du tenker på, så nei, det finnes ikke til 360 enda. synd.. hadde vært så morro å kunne bruke noe som super scope eller zapper igejn, med bare litt bedre grafikk... Kan jo alltids kjøpe deg en wii?...
Laland Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Hvis du ser etter ett "shoot'em up" spill, som det står i emnefeltet må jeg bare nevne Stranglehold. Latterligere skytespill mtp. hvordan du oppfører deg inne i spillet har jeg ikke vært bordi på lenge, og må bare anbefales hvis du føler en trang for å skyte ting! (Cutscenes etc. hoppet jeg over, er bare gameplayet jeg roser.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå