vikingkylling Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Enig, bortsett fra det du sier at LotRO ikke er solo vennlig. Det er bare tull. Har prøvd stort sett det som er av de kjente MMORPG'ene fra de siste år og en god del asiatiske, og LotRO er helt klart det mest solo vennlige spillet jeg har prøvd. Det er selvsagt en del quester hvor det er en stor fordel å være flere, men det er tross alt et MMO. Man kan komme seg rimelig høyt opp i level uten å gidde bli med i en gruppe om an vil, pluss det er enorm mye annet man kan gjøre på egenhånd. For øvrig er spillet basert på boken, ikke filmene. Det gjør at det kan være en stor fordel å ikke ha sett filmene, da alle karakterene er forskjellige og handlingen foregår en god del andre steder. Tom Bombadil er for øvrig med her, og han ble helt utelatt i filmene. Men er helt klart enig i at det er verdt hver krone. Det høyeste levelet jeg har nådd i et MMO før er ca lvl 22 i WoW, men her har jeg en på lvl 46, en på lvl 38, en på lvl 34 og en på lvl 22, i tillegg til at jeg har slettet mange etterhvert. Det sier vel sitt. I tillegg har jeg et hus, og begge de to høyest level folkene har hester. Og det uten å være med i et kinship, så jeg har arbeidet hardt for hver krone jeg har tjent.
Wartom Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 (endret) Lotro er det mest solo vennlige Online spillet til dags dato, så vidt jeg vet. Det at det ikke er tilfellet er bare tull. Kjenner en som har 5 lvl 50's, snart full sett av best mulig self-crafted armor på alle sammen. Det er ikke noe problem å ha suksess solo på Lotro om du spiller solo, faktisk lettere en WoW. Endret 11. september 2008 av Wartom
AtleBer Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 Unner folk som kan nyte spillet uten å føle at de hele tia må bli bedre. Blir sikkert sånn meg med og da jeg blir eldre, men er ikke sånn atm. Elsker å showe off gear og stats
vikingkylling Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Det kan ha noe med alderen å gjøre, AtleBer. Jeg er over tredve og bruker altfor mye tid og krefter på å se bedre ut i spillet. Jeg jobber mye med å få en deed for fisking, der eneste belønning er et trofé ingen kommer til å se da jeg svært sjelden har besøk. Har ikke tid til sånt siden jeg er ute og fisker...
RexLeo Skrevet 21. september 2008 Skrevet 21. september 2008 Fant denne gjennomgangen av Mines of Moria To linker om Moria og hva vi kan vente oss av de nye klassene, Legendary Items , reise osv Lotro Vault Eurogamer De eneste "kartene" jeg har funnet fra moria.
Pucifer Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 http://www.lordoftheringsonline.net/photog...amp;rowstart=48 Her finner man endel screenshots og slikt, for de som ikke vil se er d bare å se bort fra linken
Thomas66 Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Hei! Hvordan fungerer spillet for de som ikke kjøper mines of moria? Må man ha det for å kunne fortsette å spille lotro? Og vil man kunne øke til level 60 uten å ha mines of moria? Er litt grønn hær.. :-)
Ragal Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Du trenger ikke å kjøpe MoM for å kunne spille, men du vil da ikke kunne ta del i noe av inholdet i Mines of Moria, dvs samtidig some MoM blir gitt ut kommer også bok 15 til Eregion som er en gratis oppdatering på lik linje med de andre bøkene som har kommet ut det siste året. Her er det også et nytt området som alle kan spille på, men jeg tror du vil få mer utav dette området hvis du har tillegspakken. Du vil heller ikke kunne levle høyere enn level 50 før du kjøper tillegspakken.
Thomas66 Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Ok. Da er det vel bare å løpe å kjøpe når det kommer! :-)
-Bratset- Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Mitt eksemplar av Mines of Moria ble sendt i dag så nå er det ikke lenge til jeg har det :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå