Gå til innhold

Åssen hardware krever BF1942?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Åssen hardware krever BF1942?

 

Kunne kanskje prøvd med http://www.bf1942.com eller kanskje Google selv før man maser på andre på forumet, men greit nok :wink:

 

Viss du spiller med hardware som er akkurat eller litt bedre så bør ihvertfall en ting sies: Skru ned lydkvalitet på minimum eller helt off når du spiller. Av en eller merkelig grunn så trekker lyden noe sinnsykt til resurser i BF1942 :grumpy:

Lenke til kommentar

Hei!!

 

Vurderer å kjøpe en bærbar. Først og fremst i studiesammenheng, men fint å kunne bruke den litt til spill.

 

Den bærbara har følgende specs:

 

P4 M 1800 MHz

512 MB RAM

ATI RADEON MOBILITY 7500 med 32 MB

 

Vet jo at dette ikker noen spillemaskinen, men ville dette skjermkortet taklet BF1942??? Den oppfyller jo minstekravene, så hvis jeg senker grafikkvaliteten bør jo spillet fungere. Dere prater noe om at skjermkortet må støtte t&l eller noe sånt...

Vil skjermkortet takle dette spillet???

 

svar mottas med takk

Lenke til kommentar

Jeg har AMD 800 Duron, 1 GB RAM, Geforce 2 Ultra 64 MB, og spillet flyter helt fint :) på servere med omtrent 20 spillere (1024 oppløsning, lyd på minimum, effects på minimum, 100% view distance)

Men det ser ut til å være megisk grense for straks det kommer mer enn 25 spillere, så kan jeg bare glemme nærkamp. Straks det er en 2-3 karer i nærheten så hakker og henger det noe #¤%&/(. :evil:

 

Har bestilt ATI Radeon 9500 Pro kort, og en 1,3 Duron (HK klarer ikke mer). Flaskehalsen min er etter all sannsynlighet grafikk kortet, så straks komplett sender meg kortet (aaargh, kommer ikke før midten av mars!) :grumpy: , så går nok ting bedre. 1.3 Duron var så billig, så det var bare noe jeg tenkte kunne bidra litt også.

Lenke til kommentar
Hei!!

 

Vurderer å kjøpe en bærbar. Først og fremst i studiesammenheng, men fint å kunne bruke den litt til spill.

 

Den bærbara har følgende specs:

 

P4 M 1800 MHz

512 MB RAM

ATI RADEON MOBILITY 7500 med 32 MB

 

Vet jo at dette ikker noen spillemaskinen, men ville dette skjermkortet taklet BF1942??? Den oppfyller jo minstekravene, så hvis jeg senker grafikkvaliteten bør jo spillet fungere. Dere prater noe om at skjermkortet må støtte t&l eller noe sånt...

Vil skjermkortet takle dette spillet???

 

svar mottas med takk

 

Jeg spiller BF1942 på laptopen min i 1400x1050 uten noe særlig hakking.

Specs er som følger:

p4m 1700 MHz

768MB RAM

ATi MOBILITY RADEON7500 64MB

 

Så det funker nok fint på din maskin også :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...