KKake Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Har nettopp solgt PC-en min for 7500,- og skal derfor kjøpe meg en laptop, noen som har noe å anbefale i prisklassen rundt 8000,-? Vil helst at laptopen har minst 2GB(helst 4GB)ram, et GeForce 8600m GT eller tilsvarende og en Intel Core 2 Duo på minst 2gHz. Hadde ikke vært dumt med 250GB++ harddisk Altså, jeg vil at den skal kunne dra spill, selv nyere spill som spillene i The Orange Box og kommende Red Alert 3. Operativsystem er ikke et must, har Windows XP jeg kan installere. Håper på svar
KKake Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Skrevet 14. mars 2008 (endret) Har funnet noen alternativer her: Dell XPS M1530 + Penest design + Følger med OS + Webcam - Dårligst CPU - Minst harddisk - Minst RAM Zepto Znote 3415W + 320GB Harddisk + Får med mus til samme pris som XPS'en + Dobbelt så mye RAM som XPS'en + Webcam - Ser litt kjedelig ut - Følger ikke med OS, så det må jeg fikse selv Zepto Znote 6324W + 320GB Harddisk + Får med mus til samme pris som XPS'en + Dobbelt så mye RAM som XPS'en + Sprekest CPU +/- Den minste av de tre alternativene, + når man skal reise, - når man bruker den hjemme - Følger ikke med OS, så det må jeg fikse selv Så hvilken av de tre ville dere valgt? Forresten, kunne tenkt meg et svar i løpet av dagen, for skal bestille snart Endret 14. mars 2008 av Arekey
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå