Gå til innhold

Samsung 40" LCD-TV LE40S81B - Pixelmapping 1:1


Anbefalte innlegg

Hei

jobber i en liten bedrift hvor vi har bestilt denne TVen (istedenfor prosjektor) for å kunne bruke til å vise fram fra en PC. Men den ble bestilt uten at det ble sjekket at det var pixelmapping på denne TVen på forhånd. Har vært innom litt forskjellige tråder her angående temaet, men ikke klart å finne ut noe fornuftig i forhold til den TVen det gjelder.

 

Spørsmålet er da om det er noen som vet eller eventuelt har (eller har testa) denne TVen personlig og kan med sikkerhet si at det er pixelmapping og at det vil fungere ok å bruke den som en "pc-skjerm" (ikke til å jobbe på, men vise fram alt fra budsjetter til møteagendaer).

 

TVen det gjelder:

Samsung 40" LCD-TV LE40S81B 1366 x 768 HD-ready,2xHDMI,7000:1,8ms

link: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=333300

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så lenge du får levert bilde i eksakt samme oppløsning som TV'ens native oppløsning, skal forhåpentligvis ikke dette ha noe å si. Tror alle nyere skjermkort støtter 1366x768, men hvis skjermkortet deres ikke gjør det, kan du prøve 1368 eller 1360 og få et rimelig likt resultat.

 

Jeg tror kansje jeg hadde kjøpt en full HD 40" når en først skulle kjøpe - 1366 er litt lite for en 40" syns jeg..

Lenke til kommentar

Er jo ganske viktig at vi blir fornøyd med TVen da dette er en liten bedrift med et lite budsjett på denne fronten. Det vil ikke være noe eller mye powerpoint vil jeg tro. Mener nå at den bær være bra til "allround" bruk i forhold til tekst, bilde, video, powerpoint og PS3 på kveldstid ;)

 

Satt og tenkte jeg skulle kjøpe meg en 40" privat og jeg ville nok gått opp en "størrelse" slike at jeg hadde fått bedre oppløsning samt full HD som du sier. Men prisforskjellen blir 2000,- og dette er faktisk mye penger som kunne vært brukt andre steder (tenker da for en liten bedrift)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...