Gå til innhold

Blir epix flying billigere i 2.4?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veit ikke noe om prisen, men flying mount som vi har nå kommer til å være brukbar i wotlk, men bare når du er lvl 78+. De har ingen tanker om nye raskere flying mounts eller å høyne riding skillen i wotlk heller.

Kilde er fra en eller annen GM post jeg leste fra det offesielle forumet for noen dager siden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper mountene blir 500% selv 280+pala er syk treg, rett og slett kjedelig å fly rundt.

Om det blir for lett å farme mineing/herbs osv skriv i alle fall inn et tog som gnomene bygger, Samme som mellom sw og IF men ute og man kan hoppe av hvor man vil.

Skrevet
[super Swift Green Gryphon]

Binds when picked up

Unique

Requires Level 80

Requires Riding (375)

Use: Summons and dismisses a ridable gryphon

mount. This is a super fast mount. This mount

can be summoned in Outlands and Northrend.

10.000 gull. :D

Hvor har du kilden til dette fra?

Tror ikke på den sånn uten videre.

Tror ikke Blizzard hadde brukt en mount description som sier: "Super (orddeling) fast mount"

De hadde nok valgt et mer lukerativt/fengende ord tenker jeg :)

Skrevet

Om Blizzard gjør noe med gull som kommer fra quest rewards, eller drops osv, som skjedde i TBC, ville i alle fall en sånn mount kostet MYE mer enn 10k gull.

dessuten er det ikke særlig vanskelig å få fatt i 10k gull nå som 2.4 patchen kommer, flere daylies osv.

det eneste som mangler er egentlig en sjø mount.

Skrevet
Om Blizzard gjør noe med gull som kommer fra quest rewards, eller drops osv, som skjedde i TBC, ville i alle fall en sånn mount kostet MYE mer enn 10k gull.

dessuten er det ikke særlig vanskelig å få fatt i 10k gull nå som 2.4 patchen kommer, flere daylies osv.

det eneste som mangler er egentlig en sjø mount.

Det er nesten så jeg ser den komme ved The Maelstrom eller noe. Hadde vært fett :D

Thrusting Red/Blue/Green Trasher

Skrevet

undersjøisk da vil jeg tippe... ;)

Er jo samme mekanikken som ved flying mount, så det burde gå fint... Tror det hadde passet seg jeg. så kan Azshara være siste boss der lissom :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...