Gå til innhold

Trailer: Starcraft II #2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For å krangle. Hun sier "four years", men jeg hadde håpet på at blizzard hadde tenkt så langt at Starcraft utspiller seg på mange forskjellige planeter, og hver planet har forskjellig lengde på året. :)

 

Pirkemannen :p Men ja, du er inne på noe. :)

 

Spillet ser uansett ut til å leve opp til standarden til Blizzard, kan nesten ikke vente!

Lenke til kommentar
For å krangle. Hun sier "four years", men jeg hadde håpet på at blizzard hadde tenkt så langt at Starcraft utspiller seg på mange forskjellige planeter, og hver planet har forskjellig lengde på året. :)

 

Men ho er jo eigentleg menneske så ho brukar sikkert gode gamle systemet vårt :)

 

Uansett.. eg siklar..

 

*Edit*

Men ho er jo ikkje frå jorda kom eg på, jaja, det er nok ei forklaring! :p

Endret av LMH
Lenke til kommentar
For å krangle. Hun sier "four years", men jeg hadde håpet på at blizzard hadde tenkt så langt at Starcraft utspiller seg på mange forskjellige planeter, og hver planet har forskjellig lengde på året. :)

 

hehe, hun seier jo at det kommer til å utspille seg på forskjellige planeter...

 

Angående om det kommer til å være forskjellig lengde på "år" eller "dager", det veit me ikkje per i dag.

Lenke til kommentar
hehe, hun seier jo at det kommer til å utspille seg på forskjellige planeter...

 

Angående om det kommer til å være forskjellig lengde på "år" eller "dager", det veit me ikkje per i dag.

Ja, nettopp, da kan hun ikke si fire år.

 

Vi vet at et år på Jupiter er lengre enn på Jorda, jo.

Lenke til kommentar
hehe, hun seier jo at det kommer til å utspille seg på forskjellige planeter...

 

Angående om det kommer til å være forskjellig lengde på "år" eller "dager", det veit me ikkje per i dag.

Ja, nettopp, da kan hun ikke si fire år.

 

Vi vet at et år på Jupiter er lengre enn på Jorda, jo.

 

Hehe, det hun seier kan være relativt til den planeten dei gjøymte seg på. Det er heller ingenting som seier at "Blizzard" må følge ein av dei jordiske kalenderene (eit jordisk år er forskjellig lengde etter kva kalender du følger) når dei seier eit år, for zerg kan tidsbegrepet bli reknet på ein annen måte osv.

 

Det er bare eit spill, så legg til litt fantasi ;)

Lenke til kommentar

Litt pragmatisk kan man jo uansett si at det mest sannsynlig er snakk om vestlige jord-år da det er det som gir mest mening til oss som publikum. Hvis det brukes på annet vis må de på noen måte gi oss en referanseramme evt gi et hint om at det ikke er vårt begrep som brukes.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...