Gå til innhold

Restokin i Arena

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Som tittelen indikerer har jeg noen spørsmål om restokin speccen i 2vs2 og 3vs3 (mest med tanke på 2vs2), og jeg ville satt pris på om folk hadde svar også.

For øyeblikket er jeg den vanlige PvP resto speccen, men er litt lei. Har 413 resilience, litt over 10k hp, ca 9400 mana og ca 1600 +healing i PvP gear. For øyeblikket har jeg 1875 rating med en hunter (guildie). Vi gjør det egentlig bare for morro skyld, ettersom han er på internat skole i ukedagene pleier det bare å være 10 games per uke.

Først, er det noen restokin specced druids her som har 1900+ rating i 2vs2? Og hvis det er det, hvilken klasse er dere med?

Hvilke komboer er vanskelige?

Åssen går dere fram? Er du med å gjøre damage for å legge press på de andre, osv?

Jeg beklager hvis temaet har hatt en egen post før

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Funker spesielt bra med rogue/warlock/hunter, og greit med warrior (dårlig mot 2 dps, bra mot mirrors).

Dersom du sliter med bursthealing mot noen teams, eller er spesielt fan av feral charge, så kan det være en fordel å beholde speccet du har nå.

Skrevet

Nja, klarer meg nok uten Feral Charge, selvom det av og til er nyttig. Men kommer til å savne swiftmend.

Vet du åssen det funker mot rogue/priest og warlock/druid? Det er de komboene vi sliter mest i mot.

Vi slår de fleste hunter+druid komboene, tar bare sjukt lang tid.

Skrevet (endret)
Er nok rimelig svakt med hunter dog.

Er 2300 rated med en restokin som partner selv :p (jeg er warr)

Vel, vanlige warr/druid (8/11/42) pleier å campe i bearform mot druid/hunter. Om restokinen legger press på druiden når han går i bearform så blir det fort veldig slitsomt å være druid. Jeg merker forskjellen allerede når andre druids har 11/11/39. En ekstra insect swarm og jeg føler meg mye mer pressa.

Ulempen blir jo at man gimper seg mot diverse rogueteams, og da er det ikke sikkert det er verdt trade-offen.

Endret av Quicko
Skrevet

En god druid/hunter skal vinne mot druid/warr uansett specs dog.

(Når du møter perfekte teams som cherez/beasteh skjønner du at du egentlig ikke har en sjans :p)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...