Gå til innhold

Den store Death Knight tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Merkelig, var da innom samtlige weapon trainers da jeg startet min DK og ingen 2h mace skills var og finne, må ha glemt Thunder Bluff da.

Verste av alt, jeg er lvl 80 på den nå -.-

Endret av flakken
Skrevet
høres bra ut, skal læres i dag!

men first aiding, hvor kan eg lære det? har 300/300 nå. snakket med en first aid trainer i shatrath men kunne ikkje lære noe der :S

Du må ta turen til Northrend da, feks Dalaran.

Skrevet

Ser ut til at man kan lære en gammel hund nye triks. Satt fortvilt å sjekket lootlistene til Naxxramas og så ingen sverd eller økser tilgjengelige, save for en øks fra Kel'thuzad.

Skrevet

Hvordan er egentlig haste og armor penetration og sånn for dk?? Noe sted det finnes noe skikkelig teorycrafting rundt dette? Tenker da både på PVP messig, men også levling, som da er unholy aoe, slåss nesten aldri med en mob, så vil ikke tro at armor penetration er noe, men hva med haste?

Skrevet
Om jeg har en dkdk på en server med bare en over dude over 55 og så flytter jeg den duden, hva vil da skje med dkdken?

JEG TROR, så lenge du har lagd en DK, så blir den ikke slettet.

Det er bare at det kreves å ha en over 55 for å starte en DK

Skrevet (endret)
Hvordan er egentlig haste og armor penetration og sånn for dk?? Noe sted det finnes noe skikkelig teorycrafting rundt dette? Tenker da både på PVP messig, men også levling, som da er unholy aoe, slåss nesten aldri med en mob, så vil ikke tro at armor penetration er noe, men hva med haste?

Er det weapon spec eller armor spec en dk burde gå for? (Black smithing)

???

Endret av Orcuz
Skrevet

har ikkje noen profesions på dken min, gidder ikkje og levle alt fra 0^^

men DK er enormt gøy, slipper og lete etter folk på 2 og 3 mans group quests, tar dem lett alene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...