Badjoker Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 Sorry om spørsmålet er stilt før, men fant ingenting da jeg søkte. Jeg driver og snubler meg rundt fra site til site for å forhåndsbestille expansionen til CC3, jeg snublet da naturligvis innom Amazon som selger "Command & Conquer 3 Limited Collection". Ettersom jeg aldri kjøpte det orginale CC3 spillet kunne jeg tenke meg å kjøpe begge og hva er vel bedre enn en pakke med begge spillene til 50 dollar tenkte jeg.. .. men det holdt helt til jeg skulle sjekke ut og fant ut at det var geografiske restriksjoner på denne pakken. Er det slik at den kun selges i USA eller er det noen norske butikker som har denne pakken? Ps. Nei, jeg orker ikke styre med løsninger som jetcarrier osv..
ole_marius Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 (endret) jeg og en venn prøvde å forhånds bestille C&C KW limited edition og vi kunne ikke siden usa ikke støttet norsk visa er nok redd for at norsk EA ikke bestiler den amrikanske versjonen med bonusen i, så jeg håper jo at den jeg har bestilt hos spaceworld inneholder den, det er jo lov å håpe Endret 13. mars 2008 av ole_marius
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå