Gå til innhold

Lian Li pc-p80 VS Cooler Master Cosmos


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
oi jeg misforsto sprøsmålet ditt, jeg trodde du lurte på om det var plass til flere rammer i cosmos kassa, ikke lian lien.

 

i p80 så vet jeg jeg ikke om det går flere disker, men jeg skulle tro det. bare sjekk det grundig føre du bestiller.

 

Den er grei, skal få sendt en mail til komplett/microplex og høre.

Takker for hjelpen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Dersom noen fått lagt sine fingre på "CM Cosmos S" lurer jeg på en ting;

 

Er det noe støvfilter til 20cm vifta i døra og hvis ja, hvor lettvindt er det få dette ut for rengjøring ?

 

Har forresten sendt en forespørsel til NetShop om å ta den inn siden jeg har dårlige erfaringer med shg.

 

Forøvrig er det litt trist at P80'en er så himla dyr (samt overkill lys-showet i døra).

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC
Det er et støvfilter i døra (et stort som dekker hele flaten), ser ut som det demonteres ved å skru av fire skruer.

 

Okey... litt tungvindt løsning der altså. Dersom du skrur opp skruene er da filteret løst tror du ? (og ikke støpt fast i selve plast-vifte-feste-anordningen).

 

Så de skruene på et bilde, men også noen slags klips virka det som ... ?

 

Akkurat sånne detaljer er slitsomt i vår nettbutikk verden, vanskelig å undersøke sånt uten å ha kabb'et foran seg. Nettbutikker (og/eller produsenter) er litt dårlige til å dekke alle slike detaljer om produkter, særlig på de punktene hvor de vet produktet ikke fungerer spesielt bra.

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Etter å sjekket i bruksanvisningen, ser det ut som man ikke trenger å skru opp de skruene. De "klips-lignende" tingene er de man skal "poppe opp". Stikke en skrutrekker eller lignende under og dytte opp. Men vifta følger i så fall med støvfilteret. Men den kan du enkelt ta av ved å fjerne fire skruer ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC
Etter å sjekket i bruksanvisningen, ser det ut som man ikke trenger å skru opp de skruene...

Okidoki. Litt tungvindt, men ikke altfor ille.

 

Av erfaring veit jeg at 20cm vifta vil samle støv som fy, måtte "modde" et kab jeg har sånn at jeg fikk filter foran ei lignende vifte. Uten "Reodor Felgen filteret" blei skjermkortet tetta av hybelkaniner i løpet av 3 mnd. :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...