GeniuS_ Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 (endret) Heisann Har kjøpt meg Sennheiser HD555 hodetelefoner, og er kjempefornøyd med dem, med unntak av én ting. Ledningen ender i en 6.3mm plugg, og med den medfølgende 3.5-adapteren gir den meg en plugg på 7cm, som jeg er veldig redd skal ødelegge høyttalerutgangen på laptopen min (for å gjøre dette verre er utgangen plassert på forsiden av maskinen. Derfor trenger jeg en 6.3 hun - 3.5 hann - adapter med ledning i mellom. Jeg har faktisk funnet en her, men den nettbutikken sender jo (selvfølgelig) ikke ut av USA. Så er det noen som vet hvor kan finne noe liknende i Norge? Endret 11. mars 2008 av GeniuS_
Dewil Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 sjekk http://www.clasohlson.no/Product/Category....5;251362;251305 hvis du har muligheten til å lodde kan du lage en slik kabel
GeniuS_ Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Skrevet 12. mars 2008 Takk for tipset! Har ikke mulighet til å lodde selv, men jeg får høre med noen kompiser. Er fortsatt åpen for andre forslag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå