MeJ Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Heisann, Jeg prøver iherdig å finne ut om Beta Keyen kommer med når jeg forhåndsbestiller Kanes Wrath. Slik som jeg forstår utifra den offiselle EA websiden så er det kun de Kanes Wrath pakkene som har ra3beta klistremerke på seg som duger. Likevel har jeg ikke sett den klistremerken på frontcoveret på nettbutikker som f.eks. absoluttspill.no. Fra ea.com/redalert:The first step towards participating in the Beta program is ordering Command & Conquer 3: Kane's Wrath. Not only will you get to play the latest installment of the Command & Conquer 3 Tiberium Wars Saga,, but within every purchase of Command & Conquer 3: Kane's Wrath that contains the Red Alert 3 Beta Key Sticker is a key that guarantees you access to the Command & Conquer Red Alert 3 Beta program if you register before Det var delte agrumenter her og der. En bruker ved navn Anderwin skrev: "Hadde du vært i USA eller bod der og kjøpt Tiberium Wars pakken. Kunne du fått en Red Alert 3 beta key vis du var heldig." På http://www.spillarkivet.no/nyhet.php?nid=457&type=nyhet står det: "Vær blant de første som får være med tilbake til Red Alert med den eksklusive betainvitasjonen i «Command & Conquer 3: Kane's Wrath» eller «Command & Conquer 3 Limited Collection». Command & Conquer-tilhengere som er ivrige etter å oppleve Red Alert 3 før andre, kan få tidlig tilgang til beta1 ved å kjøpe et eksemplar av «Command & Conquer 3: Kane's Wrath» eller «Command & Conquer 3 Limited Collection» senere i år." Noen som har et brukbart svar? Er C&C frelst...
ole_marius Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 melder meg på, skulle tro vis den ikke kom så kan man vell klage til ea norge
MeJ Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Skrevet 11. mars 2008 Ok, Jeg så nettopp et RA3 interview laget til et tysk magasin. Utviklerne sier rett og slett at den enkleste måten å prøve betaen er å plukke opp Kane Wrath. Plus; På Cdon.com skriver de KW: "Innehåller Betakod till Command & Conquer: Red Alert 3"!! Yesssssss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå