Nektard Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Hvordan får jeg utvidet byen slik at jeg kan bygge nye bygninger osv, akkurat nå kan jeg ikke bygge noe som helst i samtlige byer!
eminem1 Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Hvordan får jeg utvidet byen slik at jeg kan bygge nye bygninger osv, akkurat nå kan jeg ikke bygge noe som helst i samtlige byer! Da tror jeg du må bare vente til de er klare for å bli oppgradert og da kan du bygge en bygning slik at du oppgraderer dem og da kommer det flere bygninger, men jeg er ikke helt sikker....
noob11 Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Det er befolkningsgrenser. Du må nå neste grense for å bygge nye ting. Fek 2000, 6000, 12000 osv (om jeg ikke husker feil). Da får du melding om at byen har blitt større og du kan bygge bedre guvernørbolig. Hvis du bygger soldater så tar det lenger tid før du når neste befolkningsgrense.
Nektard Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Skrevet 10. mars 2008 Det er befolkningsgrenser. Du må nå neste grense for å bygge nye ting. Fek 2000, 6000, 12000 osv (om jeg ikke husker feil). Da får du melding om at byen har blitt større og du kan bygge bedre guvernørbolig. Hvis du bygger soldater så tar det lenger tid før du når neste befolkningsgrense. hehe ok, takk for hjelpen:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå