Gå til innhold

Trenger hjelp til software/hardware oppgradering av scannepenn


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Hei.

Jeg sitter for øyeblikket på en lesesal i krakow og stusser over at scannepennen min mangler Engelsk til Engelsk ordbok.

Jeg har snakket med min leverandør av Quicktionary. De mente at det ikke var mulig å oppgradere scannepennen til tross for at det stod at det var mulig i brukermanualen.

 

Slik min quicktionary II er konfigurert har jeg altså kun engelsk norsk og norsk engelsk.

En annen kompis av meg sitter på en superpenn, og den har så å si alle tenkelige ordbøker. Det som jeg syns var rart, var at når jeg åpnet deskelet bakpå, var min best utstyrt med chipper. Det er vanligvis en chip som sitter på pennen, men jeg hadde to av samme slag Den ene med et påsatt klistremerke oppå, som jeg tror er den norske chipen. Den andre som jeg mistenker sitter på alle ordbøkene jeg vil "låse opp"

 

Min datakunnskap er dessverre for dårlig, men går det an å oppgradere ordbøkene for en billig penge? Gi meg beskjed snarest!

Antall chiper har ingenting å si for hva pennen din støtter.

Utviklingens gang er faktisk sånn at man får færre chiper, jo nyere hardware blir.

 

Produsenten av pennen, leverandøren, de bør vite hva som støttes.

Selv om pennen kanskje fysisk støtter å bytte ut ordbøker, så er det ikke sikkert de har utviklet noen applikasjon for dette.

Lenke til kommentar

Antall chiper har ingenting å si for hva pennen din støtter.

Utviklingens gang er faktisk sånn at man får færre chiper, jo nyere hardware blir.

 

Produsenten av pennen, leverandøren, de bør vite hva som støttes.

Selv om pennen kanskje fysisk støtter å bytte ut ordbøker, så er det ikke sikkert de har utviklet noen applikasjon for dette.

 

 

 

takk for svar. Er i grunnen litt irritert over at pennen min mangler engelsk engelsk ordbok og har kun norsk engelsk :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...