Gå til innhold

Mobil Fastpris - abonnementene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.networknorway.no/

 

Har nu ingen bedrift eller noen ting,og det har nu ingen av mine venner heller og dem har også network norway

 

Da har de OneCall, MobilDeal eller Lebara, og ikke Network Norway. Men dekning med Network Norway er en annen ting. ;)

 

Jeg har nu network norway og ferdig med den saken,står nu både i displayet og på simkortet og på papiran mine...og det har di andre også,og jeg ringer nu 09060 når jeg kontakter kundeservice :D

Lenke til kommentar
Tror neppe Network selger produkter til private, men kun for bedrifter. Er vel heller andre operatører som bruker network norway sitt nett, som er for private.

 

Vi selger og til Private er bare å sende meg en mail

 

[email protected]

 

 

Det var det jeg sa,men det sku dere også ha forklart litt bedre på hjemmesia dokkers også :thumbup:

Endret av hebo2
Lenke til kommentar
Tror neppe Network selger produkter til private, men kun for bedrifter. Er vel heller andre operatører som bruker network norway sitt nett, som er for private.

 

Vi selger og til Private er bare å sende meg en mail

 

[email protected]

Hvis dere virkelig selger til private også, så burde dere virkelig skrive det på hjemmesidene deres også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9
Prisen er akurat likt for bedrifter og før private :D

Bare vær klar over at prisene er oppgitt uten mva, husk å legge til 25 % hvis du er privatperson. (Det må strengt tatt bedrifter også, men de kan jo trekke fra momsen.)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9
Hva er fordelene med å bestille direkte via NN framfor via mobildeal eller onecall?

De har forskjellige pris(plan)er. OneCall har 2 postpaid + 1 prepaid, Mobildeal har én postpaid basert på NWNs full kontroll (elns), mens NWN har fire-fem stykker, noen av dem tilpasset organisasjoner med flere brukere og sentralbord inkludert.

Endret av Slettet-376f9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...