Gå til innhold

Hvor bør man kjøpe Super Smash Bros. Brawl?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest at det i går kom ut i nord-amerika, og at det er flere måneder til det blir solgt i Norge.

Da broren min som eier husets Wii ikke gidder å bestille Super Smash Bros. Brawl da han om kort tid skal i militæret, så tenkte jeg at noen burde ta ansvar! Så planen var da at mens han sliter i militæret, så skal jeg snylte på han sin Wii.

Spørsmålene er da: Hvor bør jeg bestille spillet fra? Hvilke steder er "ærlige"? Hvor lang tid tar det før jeg får spillet? Hvor dyrt blir det med moms? Fungerer amerikanske spill på europeiske Wii konsoller?

Hadde vært kjempegreit hvis noen også kunne kommet med en link.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har lest at det i går kom ut i nord-amerika, og at det er flere måneder til det blir solgt i Norge.

Da broren min som eier husets Wii ikke gidder å bestille Super Smash Bros. Brawl da han om kort tid skal i militæret, så tenkte jeg at noen burde ta ansvar! Så planen var da at mens han sliter i militæret, så skal jeg snylte på han sin Wii.

Spørsmålene er da: Hvor bør jeg bestille spillet fra? Hvilke steder er "ærlige"? Hvor lang tid tar det før jeg får spillet? Hvor dyrt blir det med moms? Fungerer amerikanske spill på europeiske Wii konsoller?

Ikke kjøp fra andre land.

Skrevet

Ikke kjøp fra andre land.

Vel en ting er sikkert, og det er at jeg SKAL sitte med en kopi av dette spillet i påskeferien!

Skrevet
En annen ting som er sikkert er at amerikanske spill ikke fungerer på europeiske maskiner...

NEI! Så med andre ord må jeg vente i 3 måneder til fordi Nintendo er noen jævla rassehøl som driter på europa, og gir ut spill til oss når alle andre har fått sine spill?

Skrevet (endret)

Neida, det finnes en løsning. Datel har gitt ut en "Freeloader" som gjør at du kan spille NTSC spill på din PAL Wii. Jeg regner med det shipper en utrolig mengde US Brawl versioner til europa i disse dager. Dollaren er svak og du får nok både spillet og freeloaderen for tilsammen ca 450 kr. Du finner poster om hvor du kan kjøpe dette på Nintendo delen av forumet.

EDIT: Jeg skal dog vente på PAL versionen siden jeg ikke har råd til begge og vil spille online uten å koble til folk i Amerika.. :/

Endret av Jext

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...