Gå til innhold

høyttaler stativ maks 1000kr ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Se der ja.. der hadde de litt utvalg.

 

Så på disse.

 

B-TECH BT608B - Sort, par

NOK 898.00

Lekkert og rimelig høyttalerstativ som kan sandfylles. Høyde uten medfølgende spikes 795mm, topplate (BxD) 150x150x2,5mm, bunnplate 240x240x3mm, vekt (par/kg) 12 med sand. Pris pr. par

 

Burde de gå fint med Mentor 2 ?

 

SAndfylle.... kan man bare skaffe noe billig sand selv og fylle opp ?

Lenke til kommentar

Var freshe de du linka til der også, bare har i huet at siden jeg bruker så mye cash på front/bak høytalere, så kan jeg spandere på skikkelige stativ også som får høytalerne til å kose seg maks, også ser det jo litt bedre ut med de empire (i mine øyne ihvertfall)

 

Men er ikke sikker enda, 2,8k for stativ er stivt =p hadde egentlig da planer om å bruke maks 1k for det... menmen.. who knows.

 

FHL: Blu tack.. er det for å klistre høytalerne fast til stativene ? trudde det var bare å skru fast eller noe jeg.. men jeg har da ikke noe erfaring med stativ høytalere fra før.

Lenke til kommentar
FHL: Blu tack.. er det for å klistre høytalerne fast til stativene ? trudde det var bare å skru fast eller noe jeg.. men jeg har da ikke noe erfaring med stativ høytalere fra før.

 

Ja. Du kan selvsagt skru høyttalerene fast, men på de fleste høyttalere og stativ, er det ikke laget til skruehull. Blu Tack koster bare noen få kroner hos nærmeste bokhandel, og fungerer svært bra.

 

Frode

Lenke til kommentar

Jeg har Dynaudio Stand1 selv og storfornøyd med det. Føler det er mye bedre byggekvalitet enn Apollo sine f.eks. Tunge og solide, og slankt og pent å se på. Synes nå jeg hvertfall. Kan skjule høyttalerkabelen i stativet, samt kammer for sandfylling selvsagt. Er også vibrasjonsdempende matriale i bunnplaten, samt spikes til og sette høyttalerene på! Noe som er en ganske genial ide. Kan selvsagt fjerne de hvis du vil skåne høyttalerene for spikesmerker.

 

Blir det for puslete for deg så kan du jo selvsagt se på storebroren som er mye av det samme, bare heftigere ;)Dynaudio stand4

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...