Footy Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 (endret) Jeg vet dette ikke er WoW men Warcraft III, men jeg mener det er letteste å få svar her... Lenge siden jeg har spillt WC III, så begynnte igjen her om dagen. Kommet til oppdraget der jeg angriper Silvermoon.. Det er her Sylvanas Windrunner blir drept og gjort til en Banshee..., MEN oppdraget er frivillig om jeg vil drepe henne eller ikke.. Så ville se hva som skjer om jeg ikke drepte henne, men lot hun overleve... Jaha? Hva nå?.. Nå er hun liksom levende, men hva skjer jo liksom nå, i henhold til lore så må hun jo dø.. Hva skjer med "The Forsaken" nå? Tabbe av Blizzard å la dette questet være "Optional"? Endret 10. mars 2008 av Footy
Lycantrophe Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 (endret) Arthas vil ende opp med å kverke henne uansett. Det er optional fordi du ikke trenger å drepe henne for å gjøre ferdig campaignen og samtidig ha tilgang til banshees. Det er forøvrig en genial måte å introdusere en ny unit. Red.: Spiller du Frozen Throne spiller du som Sylvanas som ranger, så hun drepes uansett. Det er en del av loren. Endret 10. mars 2008 av Lycantrophe
Footy Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Skrevet 10. mars 2008 Arthas vil ende opp med å kverke henne uansett. Det er optional fordi du ikke trenger å drepe henne for å gjøre ferdig campaignen og samtidig ha tilgang til banshees. Det er forøvrig en genial måte å introdusere en ny unit. Red.: Spiller du Frozen Throne spiller du som Sylvanas som ranger, så hun drepes ansett. Det er en del av loren. Say what? Har ikke kommet til å spille Frozen Throne enda, og lengesiden jeg har spillt det.
Lycantrophe Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 I Frozen Throne er det flere oppdrag der du kontrollerer Sylvanas. Og da er hun død. Det er f.eks da du allierer deg med Varimathras for å drepe nettopp Arthas. Nei, Blizzard har ikke gjort noen tabber.
Footy Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Skrevet 10. mars 2008 ok ok... Så Arthas ender opp med å knerte henne uansett... Jaha? når.. Som du sier spiller du Sylvanas i Frozen Throne, og da er hun jo død.. Når døde hun når jeg ikke drepte henne?
Lycantrophe Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 I en mellomsekvens du ikke så da du valgte å ikke utføre det selv? Spiller det noen rolle? Sylvanas dør uansett, du kjører over henne og alle som står mellom deg og Sunwell for å gjenopplive Kel'Thuzad. Om du ser det i en sekvens eller ikke bør ikke spille noen rolle.
Footy Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Skrevet 10. mars 2008 Nei jeg forstår jo det, men jeg mener at de ikke burde ha lagt det som et valgfritt oppdrag og heller tvang siden hun spiller en såpass viktig rolle i senere tid
Lycantrophe Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Rollen hennes ble ikke viktig før i The Frozen Throne.
Footy Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Skrevet 10. mars 2008 Lett fixes i en liten patch Men tror ikke de patcher spillet lengre da...hehe
Footy Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Skrevet 10. mars 2008 (endret) Det sa jeg ikke at de gjorde, sa at de lett KUNNE ha fixet det.. Endret 10. mars 2008 av Footy
Richard_S Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Lett fixes i en liten patch Men tror ikke de patcher spillet lengre da...hehe Å, de patcha da starcraft ifjord gjordedeikke?
Theoneask Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Dei patcher no Warcraft III enda. Er vel oppe i versjon 1.21b no.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå