Silmawen Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Heisann, kjøpte meg Command and Conquer 3: Tiberium Wars her forleden, men fikk problemer helt på slutten av installeringa, da jeg fikk denne feilmeldinga. (prøver jeg ignore, så får jeg samme type melding, bare med en annen type fil ved Support-mappa. Har forsøkt å installere flere ganger. Noen som vet hva det kan være ?
Shtian Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Hvis det følger med flere CD plater, så prøv å sette inn CD nr 2.
Silmawen Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Skrevet 10. mars 2008 (endret) Hvis det følger med flere CD plater, så prøv å sette inn CD nr 2. Vel, jeg har nå vært å bytta spillet fra Kanes edition (2xdvd) til vanlig version som bare inneholder 1xdvd, men jeg får fremdeles samme feilmelding kan det være noe med Administrator acceses i vista ? eventuelt hvordan går jeg frem for å løse dette ? Endret 10. mars 2008 av Silmawen
alleibruk Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Hvis det følger med flere CD plater, så prøv å sette inn CD nr 2. Vel, jeg har nå vært å bytta spillet fra Kanes edition (2xdvd) til vanlig version som bare inneholder 1xdvd, men jeg får fremdeles samme feilmelding kan det være noe med Administrator acceses i vista ? eventuelt hvordan går jeg frem for å løse dette ? åh, må være vista sp1 problem.. fikk samme feilmelding, og tenkte plata var ødelagt. så startet og lsat det ned fra.. (samma det), har jo lovlig cd key... men da er det kanskje vista (sp1) som er problemet??
Silmawen Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Skrevet 10. mars 2008 Hvis det følger med flere CD plater, så prøv å sette inn CD nr 2. Vel, jeg har nå vært å bytta spillet fra Kanes edition (2xdvd) til vanlig version som bare inneholder 1xdvd, men jeg får fremdeles samme feilmelding kan det være noe med Administrator acceses i vista ? eventuelt hvordan går jeg frem for å løse dette ? åh, må være vista sp1 problem.. fikk samme feilmelding, og tenkte plata var ødelagt. så startet og lsat det ned fra.. (samma det), har jo lovlig cd key... men da er det kanskje vista (sp1) som er problemet?? Så løsningen er å laste det ned ?
alleibruk Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Hvis det følger med flere CD plater, så prøv å sette inn CD nr 2. Vel, jeg har nå vært å bytta spillet fra Kanes edition (2xdvd) til vanlig version som bare inneholder 1xdvd, men jeg får fremdeles samme feilmelding kan det være noe med Administrator acceses i vista ? eventuelt hvordan går jeg frem for å løse dette ? åh, må være vista sp1 problem.. fikk samme feilmelding, og tenkte plata var ødelagt. så startet og lsat det ned fra.. (samma det), har jo lovlig cd key... men da er det kanskje vista (sp1) som er problemet?? Så løsningen er å laste det ned ? nei, det er jo så klart for og teste om plata fungerer eller ikke.. har ikke muligheter for og teste det nå, er bortreist neste fem uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå