Fredtrix Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Det er som lenken heter, jeg og 2 kompiser har Titan Quest, men får ikke lanet over hamachi. -ja vi har lik version av spillet og hamachi -nei, det er ingen av oss som har på firewall -ja, vi har orginal utgave av spillet, ikke nedlastet Noen som vil enligten me?
Cotul Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Kan bare si at jeg og en venn hadde samme problemet. Vi gav opp og brukte heller det innebygde spill over nett systemet med passord for å joine spillet.
Jext Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 (endret) Har prøvd det samme selv og endte med at vi gav opp, det bare fungerte ikke. Endret 9. mars 2008 av Jext
ROOOOOOOBIN Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 Har dere joina hverandre til en spessiel network server? den du lager inne på hamachi? etter på når kompissen din ahr joinet ditt network på hamachi, kopier han ip'en din som står framfør nicke ditt inne på hamachi, å limer inn, ingame!
Schnugaf Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 Jeg kan ikke husket å ha problem med TQ over hamachi, vi forandret ingenting på hamachi eller spillet.
Fredtrix Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Skrevet 21. mars 2008 Har dere joina hverandre til en spessiel network server?den du lager inne på hamachi? etter på når kompissen din ahr joinet ditt network på hamachi, kopier han ip'en din som står framfør nicke ditt inne på hamachi, å limer inn, ingame! i will try it
krassi Skrevet 21. mars 2008 Skrevet 21. mars 2008 Har du kjekket om ikke antivirusen din ikke blokkerer internet tilgangen til hamachi?
Fredtrix Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Skrevet 23. mars 2008 Har du kjekket om ikke antivirusen din ikke blokkerer internet tilgangen til hamachi? nei den blokker ingen ting, kan spille wc3 og andre spill over hamachi helt fint
krassi Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 (endret) Har du kjekket om ikke antivirusen din ikke blokkerer internet tilgangen til hamachi? nei den blokker ingen ting, kan spille wc3 og andre spill over hamachi helt fint Ok, men da vet jeg ikke:) Endret 26. mars 2008 av krassi
Fredtrix Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Skrevet 26. mars 2008 har ikke fått det til å fungere enda, men takk til dere som har giddi å svare =)
Mondain Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 Hei, Jeg hadde samme problemet, men det løste seg ved å bruke denne Hamachi versjonen: http://filehippo.com/download_hamachi/1273/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå