m_bostad Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Jeg spiller Company of heroes (kjører vista), og en ting irriterer meg veldig. Oppgavelinja vises hele tiden, og spille kjører i ei ramme framfor full screen. Dette tror jeg har en negativ effekt på navigeringen. Det virker i alle fall unødig knotete. Noen forslag til hvordan jeg kan løse dette? Det vil i så fall mottas med takk og stor porsjon lettelse...
Enticon Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 Jeg har nettopp kjøpt Company Of Heroes vanlig og Company Of Heroes Opposing fronts.. når jeg skal legge inn Opposing Fronts kommer det en beskjed som sier at Company of Heroes er allerede på maskinen og vil nå bli slettet!.. Jeg vil gjerne ha både vanlig og Opposing Fronts slit at jeg kan spille alle campaign's og army's.. Hvordan gjør jeg dette?
RogueAlien Skrevet 28. mars 2008 Skrevet 28. mars 2008 Jeg har nettopp kjøpt Company Of Heroes vanlig og Company Of Heroes Opposing fronts.. når jeg skal legge inn Opposing Fronts kommer det en beskjed som sier at Company of Heroes er allerede på maskinen og vil nå bli slettet!.. Jeg vil gjerne ha både vanlig og Opposing Fronts slit at jeg kan spille alle campaign's og army's.. Hvordan gjør jeg dette? Det som skjer er at Company of Heroes og Opposing Fronts blir smeltet sammen til et spill. Det er ingenting og være redd for. Jeg tror faktisk du bare kan installere OF først også og aktivere CoH i menyen etterpå, akkurat dette er jeg ikke 100% men det første jeg skrev er i allefall sant. Det er i hvertfall en knapp i OF menyen som heter Add Product og jeg tror det er det den er til for.
Tordenflesk Skrevet 28. mars 2008 Skrevet 28. mars 2008 Originale COH blir avinstallert men nøkkelen blir igjen i registeret så OF ser at du eier original-spillet.
Dunno1987 Skrevet 28. mars 2008 Skrevet 28. mars 2008 Du trenger ikke installere OF engang, bare patch opp COH og velg "Add game" eller noe på menyen. Har COH på plate, og OF på Steam, og kan bruke begge på Steam versjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå