eminem1 Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Hei Jeg veit ikke helt hva forkortelsen til Total War Medielval II er, men... Det er ikke hovedsaken. Det jeg lurer på er hvordan jeg får skytevåpen i spillet?
olus Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 DU må spille til en viss turn. Da får du opp en beskje om at krutte har komt.....
eminem1 Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Skrevet 9. mars 2008 (endret) DU må spille til en viss turn. Da får du opp en beskje om at krutte har komt..... Er dette når kanonene kommer? Hva er det jeg må ha for at jeg skal bygge soldater med skyte våpen for hvis det er når kanonene kommer så mangler jeg noe:S Får de andre landene disse soldatene fort? Endret 9. mars 2008 av eminem1
olus Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 DU må spille til en viss turn. Da får du opp en beskje om at krutte har komt..... Er dette når kanonene kommer? Hva er det jeg må ha for at jeg skal bygge soldater med skyte våpen for hvis det er når kanonene kommer så mangler jeg noe:S Får de andre landene disse soldatene fort? Ja da kan du bygge kanoner i et spessielt hus. Sliter selv med soldater med skytevåpen :S, vet ikke hva jeg må gjøre
Bertram2k Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Soldater med skytevåpen kan bare fåes i byene. Og du trenger så godt som høyeste level militia barracks for å få tilgang til dem.
Gunfreak Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 kunne ønske man kunne få skikklige Pike and Shot formasjoner som dukket opp rundt 1550. hadde vært kult, men dessverre er Ai helt ubruklig når det kommer til musketter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå