Lazy gamer Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 trenger ein ny Pc. ein som kan dra di fleste nye spill pc very high osv. vil bruke 15-20k den blir vel ein fremtids rettet pc, hovudsaklig til gaming og surfing på nett. komer nok ikke til og kjøpe den før i mai!! Harddisk: vil ha ein 500gb trur eg. Kabinett: har sett litt på dette, er det bra nok? DVD Brenner:har ikke peilig på sånt,er det vitsi og ha? Hovedkort:her er eg usikker,har ikke tengdt og OC,har litt lyst til og kjøre Sli så den må jo ha støtte for det. Prosessor:er 100% sikker for og gå for intel. er denne grei nok? Skjermkort: skal eg gå for 9*** serien eller 88** serien?,har lyst til og kjøre Sli. Ram:skal ha vista som OS (64bit) så vil ha 4 gig ddr2 ram. Headset:vil ha eit headset som er bra lyd i,må ha mic. Skjerm:vil ha ein 22",er det bra til spilling?,er denne bra nok? PSU:noen forslag? Musmatte:ein som er bra til gaming(har ein razor copperhead som mus) lyd kort:dette er vel greit nok. høytalere:skal ha disse, OS:skal ha vista 64bit,kva av versjonene bør eg gå for? håper eg få noen gode svar.
TechFrog Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Alltid like håpløst å gi råd når kjøpet er 2-3 mnd unna. Nye varer kommer, prisene synker osv. Bruk tiden fremover til å oppdatere deg på nyheter, les omtaler og tester og følg med på prisene. Når tiden er inne vil du selvsagt få hjelp. Men er du interessert og nysgjerrig nok til å "lære litt mer" om data, så er det ikke sikkert du trenger noe hjelp i mai heller. Hvis du ikke er skikkelig lazy da
Petaaar Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Alltid like håpløst å gi råd når kjøpet er 2-3 mnd unna. Nye varer kommer, prisene synker osv.Bruk tiden fremover til å oppdatere deg på nyheter, les omtaler og tester og følg med på prisene. Når tiden er inne vil du selvsagt få hjelp. Men er du interessert og nysgjerrig nok til å "lære litt mer" om data, så er det ikke sikkert du trenger noe hjelp i mai heller. Hvis du ikke er skikkelig lazy da Helt enig , det vansklig og gi noen bra råd så langt frem i tid , men intel cpuen ville jeg nok valgt nå! og hatt den! 780 sli hk også,, skjermkorten får heller komme etter vært , en samsung 500gb hd, samsung dvdbrenner ( sata) en 600-700W psu av godt merke, og et kabinett så er vi i mål ! les reviews og finn noe som ser bra ut! så poster du en ny tråd når dette blir aktuelt og kjøpe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå